Kan ikke sende mail via outlook

• Deltager
  • 0 kommentarer
  • Flyttet indlæg fra en ½ år gammel tråd. /MajaH

4 Kommentarer

Prøv at gå ind i kontrol panellet (programmer og funktioner) og find

windows live esentials markerer den og klik på fjern = og der vil komme en box frem,

hvor der står fjern et eller flerer og neden under står der reparer windows klik på den og lade den

køre den meldeller når den er repareret, (den reparer mail og alle windows programmer) men du beskriver

ikke noget om hvad og hvordan på outlook, så jeg vil mene at hvis du gør det som beskrivet ovenover

vil det formentlig løse dit problem venlig hilsen HC21.Glad humørikon

PS: giv endlig svar om det lykkes her på forum.

Hej 2832

Jeg suplere lige hc21's svar.

Ved du, 2832 - godt at dit indlæg er tomt?

I den gamle tråd du havde sat dit indlæg, var der en udgået opsætning, derfor flyttede jeg dit og hc21's indlæg til egen tråd.

Jeg ved ikke om du evt mister din nuværemde opsætning, ved at prøve hc21's forslag med at reparer, så jeg  skriver lige den nye opsætning til dig.

-----------------------------------------------------

Ved oprettelse af bredbånd har du valgt en email-adresse og et Password.
Den email-adresse skal du bruge som Brugernavn i opsætningen til dit postprogram på din pc, sammen med omtalte password.

Hvis du ikke kan huske dit pasword, kan du gå ind på MIT-TDC > webmail > indstillinger > password.
Her kan du taste et nyt password til din opsætning i dit postprogram.
Åben egenskaberne for din konto.
Fanebladet Servere:
Server til udgående = asmtp.mail.dk
Server til indgående = pop3.mail.dk
Marker feltet: JA til godkendelse.

Fanebladet avanceret:
Port til udgående post = 465
Marker feltet = Denne server kræver en sikker forbindelse (SSL)
Port til indgående post = 995
Marker feltet = Denne server kræver en sikker forbindelse (SSL)

Læg mærke til a foran smtp.mail.dk og port 587. Husk at lukke postprogrammet og åbne det igen for at ændringerne kan virke.

08 september 2016

Hej, jeg kan se at det er en rigtig gamle tråd men.....

Jeg har følget instruktioner om fanebladet servere og avanceret indstillinger men det lykkes ikke at sender mails : (((

Jeg har også prøvet med TDC mail support program med de samme resultat.

Er det nogen som kan hjælp mig tak?
Omdømme 4

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Slangefar har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
Der skulle være kommet en opdatering fra Microsoft, som skaber problemer. Problemet skulle kunne løses med Yousee mailsupport https://kundeservice.yousee.dk/mail/opsaetning/mailsupport

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)