Kan ikke sende mail via outlook

Hej

Pludselig kan jeg ikke længere sende mails fra min outlook mail konto -  jeg kan godt modtage mails, og samtidig skal jeg som noget nyt indtaste bruger navn og adgangskode.   

1 Kommentar

Hej Ole

Du har glemt at skrive Hvilken version outlook du bruger?

Når du bruger et brugernavn og et pasword i en mailklient, er det ikke dit tdc-login du skal bruge. Altså ikke det login du bruger til at logge på forum og på webmail med.

Ved oprettelse af bredbånd har du valgt en email-adresse og et Password. Den email-adresse skal du bruge som Brugernavn i opsætningen til dit postprogram på din pc, sammen med omtalte password. Hvis du ikke kan huske det password, kan du gå ind på webmail (login som forum) og oprette et nyt pasword sådan:

Log ind på mit TDC med dit TDC-logon(samme som til forum) Klik på Webmail-linket ude til højre.
Klik indstillinger - klik password.
Der kan du oprette et nyt password, til dit postpogram.

-------------------------------------------------

Jeg foreslår at du skal se din mailopsætning efter:

Ved oprettelse af bredbånd har du valgt en email-adresse og et Password. Den email-adresse skal du bruge som Brugernavn i opsætningen til dit postprogram på din pc, sammen med omtalte password. Hvis du ikke kan huske dit pasword, kan du gå ind på MIT-TDC > webmail > indstillinger > password. Her kan taste et nyt password til din opsætning i dit postprogram.

Prøv at tjække kontoens opsæatning:
Serveren til indgående post: pop3.mail.dk, og bruger port: 110
Serveren til udgående post: asmtp.mail.dk, og bruger port: 587
Marker feltet: JA til godkendelse

Læg mærke til a foran smtp.mail.dk og port 587. Husk at lukke postprogrammet og åbne det igen for at ændringerne kan virke.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)