Svar

kan ikke sende mail og mail support hjælper ikke

• Deltager
  • 6 kommentarer
Hej.
Som mange andre kan jeg ikke længere sende mails. Jeg har prøvet mail support uden held. Jeg bruger Windows Live Mail og den mulighed kan jeg ikke anvende i mail support, hvor jeg kun kan markere "mail app". På instruktionsvideoen er det muligt at vælge Windows Live Mail men den mulighed får jeg ikke. Hvad gør jeg så?
Hjælp!!!!!!!!
Sarah
icon

Bedste svar af Slangefar 12 september 2016, 11:22

Jeg har hørt om opdateringen, som giver problemer, men vil bare sikre mig, at du bruger de rigtige informationer i dit mail system. Yousee har fornylig rettet i deres systemer, og det har generet mange Yousee mail kunder. Læs mere her:
https://kundeservice.yousee.dk/mail/opsaetning/udgaaende-postserver?icid=_kundeservice_yousee_dk_mail_oprettelse-og-opsaetning_vi-udfaser-den-udgaaende-postserver

Se original

4 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Slangefar har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
Hvordan er udgående mail sat? (server, port, kryptering etc.)
Jeg er ikke i nærheden af min egen pc med Windows Live mail, men jeg har ikke ændret noget i opsætning etc. i de 4 år jeg har benyttet Live Mail på min pc. Jeg har på dette forum i andre tråde læst mig til, at det kan være en ny windows opdatering, som er skyld i problemet og at man kan prøve at benytte mail support. Jeg kan se, det har hjulpet flere. Mit problem er bare, at jeg modsat instruktionsvideoen ikke får den mulighed at vælge Live Mail, som mailprogram. Det er da mærkeligt.
Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Slangefar har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
Jeg har hørt om opdateringen, som giver problemer, men vil bare sikre mig, at du bruger de rigtige informationer i dit mail system. Yousee har fornylig rettet i deres systemer, og det har generet mange Yousee mail kunder. Læs mere her:
https://kundeservice.yousee.dk/mail/opsaetning/udgaaende-postserver?icid=_kundeservice_yousee_dk_mail_oprettelse-og-opsaetning_vi-udfaser-den-udgaaende-postserver
Hej Slangefar. Har nu ændret i opsætningen - og kan igen sende mails. Tusind tak for hjælpen. Hilsen Sarah

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)