Svar

Kan ikke sende mail fra MAC postkasse

• Deltager
  • 0 kommentarer
Personlige oplysninger er blevet camoufleret. Dette gøres for at beskytte den enkelte bruger mod misbrug af ens personlige oplysninger, som spam og scam. Håber der er forståelse for dette. /Majah

Hej, 

Er der andre der har problemer med at sende deres mail fra postkassen på en MAC ?

Den skriver at: Afsenderadressen mailto:xxxx@youmail.dk blev afvist af serveren asmtp.mail.dk.

Har fulgt vejledingen fra TDC den virker dog ikke.

På forhånd tak

//Claus

icon

Bedste svar af KsNa 18 juni 2013, 19:08

Jamen, er  @youmail en TDC-mail, det lyder som en YouSee-mailadr., og så skal du bruge opsætningen fra YouSee.

Mvh

Kim

Se original

7 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints KsNa har modtaget fra andre medlemmer.

Jamen, er  @youmail en TDC-mail, det lyder som en YouSee-mailadr., og så skal du bruge opsætningen fra YouSee.

Mvh

Kim

Jamen jeg har næste det samme problem men jeg får at vide at afsenderadressen xxxx@tdcadsl.dk blev afvist af serverne asmtp.mail.dk. Det er lidt ærgerligt at skulle bruge en anden udgående server, da svar så kommer ind på denne. 'a'et foran (a)smpt... er kommet til for nyligt. 

Omdømme 3

Hvis du bruger asmtp.mail.dk serveren til udgående post, så kommer svar da ikke tilbage på den. Svar/indgående post kommer da stadig på pop3.mail.dk.

Mvh

Kim

Hej Kim!

Det er netop problemet. Jeg kan ikke bruge asmpt.mail.dk som server for udgående post da den afviser. Hvis jeg alligevel gerne vil sende mit svar på en mail der er modtaget på pop3.mail.dk bliver jeg nødt til at bruge en anden server til udgående post og så kommer svar til mig på den server for indgående post som er knyttet til serveren for udgående post, som jeg netop har brugt. Serveren asmpt.mail.dk har tidligere fungeret. Både på denne og tidligere computere. Jeg mener ikke, at jeg har ændret på indstillingerne.

Omdømme 3

Har du prøvet  http://kundeservice.tdc.dk/privat/faq.php?id=33521 måske det giver en løsning.

Mvh

Kim

Hej Kim!

Nej det har jeg ikke prøvet (din link peger på en PC løsning og jeg er på en Mac). Jeg har opgivet at få det til at fungere og oprettet en ny postkasse fra bunden. Det fungerer nu; men det ser ud til, at jeg har mistet historien. Fordel: Jeg kan sende mail fra min TDC konto også fra min Mac.

Mvh,

Peter

Omdømme 3

Fint hvis det virker nu, ellers var de måske hjælp her

http://kundeservice.tdc.dk/privat/faq.php?id=33524

Mvh

Kim

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$