kan ikke se webtv i google chrome ?

Hejsa

Jeg har et lidt mindre, men dog irreterende problem Glad humørikon Jeg kan ikke se web tv i google chrome længere? 

Jeg har aldrig haft dette problem før og den TDC play opfører sig i det hele taget ret underligt. Når jeg vil logge ind og taste mine oplysninger sker der intet, den står bare stille. Hvis jeg så vælger at opdatere siden, kan jeg se at jeg nu er logget ind. Hvis jeg herefter prøver at se en kanal sker der igen absolut intet ?¿ og jeg kan ikke klare dette ved at opdatere igen.

Jeg har dog netop fundet ud af, at der ingen problemer er hvis jeg vælger at bruge explore istedet. Her kan jeg nemt logge ind og se alle kanaler uden problemer.

Har jeg mistet en fil til chrome eller hvad kan det skyldes?

/mokinimca

4 Kommentarer

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints 2515 har modtaget fra andre medlemmer.

hej mokinimca.

efter som du kan bruge det på explore,er mit bud på dit spørgsmål,at chrome lige har opdateret og du så måske har misset en del af opdateringen.prøv at opdatere chrome en gang til.det gør du ved at klikke på de 3 streger øverst til h. nederst kommer feltetOverrasket humørikonm google chrome: klik på den og den side der kommer frem kan du følge opdateringer øverst til v. (kører auto.)

Google Chrome er opdateret skriver den Trist humørikon Ellers mange tak for budet 2515

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints tigerdyret2301 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej

Bare lige for en ordens skyld..

Har du husket at trykke ok til at viewright må køres fra siden...

Efter opdatering skal man godkende alle plugins igen...

det mener jeg nu at jeg har, men kan man evt hente den manuelt et sted ? 

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)