Kan ikke se web-tv på PC

• Deltager
  • 0 kommentarer
  • Flyttet dette indlæg fra en gammel tråd og forandret overskriften. /MajaH
Hallo Jens.

Hvordan opretter jeg adgangt til TV på min PC?

ateb

12 Kommentarer

kan ikke se tv på pc igen igen, gider snart ikke mere, overvejer stærkt at skifte.

bedst som jer ser tv stopper det og skriver kan ikke se valgte kanal

prøv at se tv på den måde

Har fulgt vejledningen fra TDC men det virker stadig ikke. Ber stadig om at dowloade programmet.

v.h.

mogens

Hej.

Hvis du bruger Internet Explorer 11 (på Windows 7, Windows 8 eller Windows 8.1) ser der ud til at være problemer svarende til det, du beskriver. Hverken WebTV, serier eller film virker. TDC skulle være gjort opmærksom på det. Eventuelt kan du forsøge med en anden browser.

Jeg har fået at vide fra TDC at webtv ikke kan køre med windows 7 med explorer 11 64-bit. De har ikke tænkt sig at gøre noget ved det. Kan det passe man er tvungen til at bruge f.eks. Google Crome??

Karsten

Hej, jeg har samme problem og venter nu på TDC. Når PC bank og Skat og min A-kasse har kunnet løse problemet med Internet Explore 11 så må det også kunne lykkes for TDC.

Vi skal ikke tvinges på anden browser !

Hvem har fortalt dig at de ikke har tænkt sig at gøre noget ved det ?

Hej.

Jeg håber da ikke, at TDC ikke har tænkt sig at gøre noget ved det. Har de virkelig sagt det?

Men for en ordens skyld: Det er ikke muligt hvis man kører med 64-bit Internet Explorer, man skal bruge 32-bit versionen. Med Internet Explorer 11 skal man gå ind i internetindstillinger, vælge fanen "Avanceret", og finde linien "Aktivér udvidet beskyttelsestilstand" og slå den fra. Det er syvende linie i gruppen Sikkerhed. Samt derefter genstarte browseren. Men det hjælper nok ikke på problemerne, TDC Play kan stadig have problemer med at vise WebTV, film og serier på IE11.

Men det kan faktisk lade sig gøre at få TDC Play til at vise WebTV, film og serier med Internet Explorer 11, ved at bruge et udviklerværktøj, og med det bilde TDC's webserver ind at man har Internet Explorer 10.

Hvis TDC ikke ordner det hurtigt kan jeg prøve at skrive en nogenlunde forståelig vejledning her i TDC Forum til hvordan man gør dét, men det er absolut ikke brugervenligt at man skal rode med tekniske indstillinger, beregnet til testbrug for websideudviklere, for at kunne bruge TDC Play.

Linkene til kontaktoplysninger på TDC.dk virker heller ikke i IE11, men kan bringes til at virke på samme måde som ved TDC Play.

PS. Jeg er kunde hos TDC, ikke ansat, så jeg kan kun komme med vejledninger til hvordan brugerne kan komme uden om problemerne. Selve problemerne må TDC tage sig af. TDC har kendskab til problemerne.

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints 2515 har modtaget fra andre medlemmer.

hej.

der er jo ingen der er tvunget til noget-men hos mig virker det hele,med google chrome-(på xp. og vista)

men som udgangspunkt-kan det så ikke være lige gyldigt hvilken søgemaskine der bruges!!!!

mvh.2515Humørikon frustreret

Det er en TDC medarbejder i hotline der har skrevet det i en mail til mig

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints 2515 har modtaget fra andre medlemmer.

hej.

lige en note:undskyld have overset at det var (IE11) sorry:Trist humørikon

mvh.2515

Hej

En midlertidig løsning kan findes her:

/t5/TDC-Play/Se-WebTV-film-og-serier-p%C3%A5-PC-med-Internet-Explorer-11/m-p/129947#M6705

Problemet med TDC Play i Internet Explorer 11 skulle nu være løst af TDC.
Klik her for flere oplysninger:
/t5/TDC-Play/Se-WebTV-film-og-serier-p%C3%A5-PC-med-Internet-Explorer-11/m-p/130633#M6765

Jeg har også problemer med TDC Play.

Virker ikke på Win 8.1 hverken med Explorer eller Chrome. Irriterende.

Lenovo G780 i7 64-bit, 8GB, Nvidia GeForce 635M

Virker heldigvis med Win 7 på mine andre maskiner.

Claus

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P