Kan ikke opsætte TDC mail til min nye IMac

Jeg har problemer med at opsætte min TDC mail til min nye Imac version Mac OS X version 10.6.6.

Jeg har fulgt guidelinen på TDC hjemmeside og for følgende besked.

POP-serveren “pop3.mail.dk” accepterede ikke adgangskoden for brugeren “munch@mail.tele.dk”.

Hvad kan jeg have gjort forkert.

Mvh

Thomas

5 Kommentarer

Hej Thomas

Velkommen til TDC-forum.

jeg kender desværre ikke til Mac, men vil alligevel gerne svare på dit spørgsmål, for di jeg tror at koden du har problemer med, må være det samme som i windows. Det kan ihvertfald ikke skade at prøve dette:

Ved oprettelse af bredbånd har du valgt en email-adresse og et Password. Den email-adresse skal du bruge som Brugernavn i opsætningen til dit postprogram på din pc, sammen med omtalte password.

Hvis du ikke kan huske dit pasword, kan du gå ind på MIT-TDC > webmail > indstillinger > password. Her kan taste et nyt password til din opsætning i dit postprogram.

der er lige en ting mere:

Du har skrevet en mailadresse i dit indlæg. Diverse websider gennemtravles af robotter der høster mailadresser som sælges til den kriminelle underverden. For at robotterne skal interesere sig lidt mindre for hvad der står i TDC-forum og for at beskytte din anonomitet, vil jeg foreslå dig at skrive en privat meddelelse til moderatoren for forummet. Han vil meget gerne gå ind i denne tråd og rette mailen til krydser.

På Patriks profilside står der ude til højre "send en privat meddelelse."
/t5/user/viewprofilepage/user-id/5
Da jeg ikke har yderlige ideer til en evt. løsning, hopper jeg af tråden her.Blinkende humørikon

Kan du bruge svaret?
Du er også velkommen til at stille flere spørgsmål eller hjælpe andre.

Hej Maja,

Tak for dine tips også omkring email adresse.

Desværre virker det stadigvæk ikke...

Mvh

Thomas

Har lige snakket med Apple og de efterlyser om der er krav til port nr ved ssl? til ind og udgående post.

Mvh

Thomas

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Angelika har modtaget fra andre medlemmer.

Hej Thomas

Jeg har fundet et par vejledninger inde på vores hjemmeside, muligvis kan de hjælpe dig på rette vej Glad humørikon

http://kundeservice.tdc.dk/privat/element.php?id=12370

Hilsen Angelika - Moderator.

pop3.mail.dk bruger port 110

asmtp.mail.dk bruger port 587 (ændret fra port 25).......

Har jeg læst et sted på TDC's hjemmeside

mvh

Jette

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8