Svar

Kan ikke opsætte mail på min Imac siger at det er forkert login til mail jeg har et login til yousee

icon

Bedste svar af tonnystrom 10 august 2016, 09:20

Hej MS Erik

Tak for hjælpen så køre mailen igen 

mvh tonnystrom

Se original

7 Kommentarer

Omdømme 4

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Slangefar har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
Jeg bruger kun webmail, men har du husket brugernavn er din mail adresee?

Hej Slangefar

Ja jeg har det er mit login som jeg bruger til yousee musik og tv og wepmail som virke godt men nå jeg vil sætte mail op på min imac siger den at det er forkert login Tonnystrom

Omdømme 4

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Slangefar har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
Når du henter/sender mail til og fra en lokal mail klient på din i Mac, skal du IKKE bruge dit kundenummer som brugernavn. Du skal i stedet bruge din Yousee mail adresse som brugernavn.

https://kundeservice.yousee.dk/mail/opsaetning/manuel/serveroplysninger

Hej Slangefar 

Har snart prøvet alt jeg kan ikke komme ind på opsætning af mail  skriver den adgangskode til tonnystrom

internetkonti kræves når jeg så skiver mit login webmail så skiver den kan ikke bekræfte kontonavn eller adgangskode

mvh. tonnystrom

Omdømme 4

Badge +3
Hvis du ikke kan komme ind på webmail efter flere forsøg med den korrekte kode (og ikke har trykket på knappen "Caps Lock" ), kan du kontakte kundeservice på 70 70 40 40 og få en ny kode.

Hej.

Er du opmærksom på at adgangskoden til dit YouSee-login ikke er det samme som adgangskoden til din mailboks?

Åbnes indstillinger i Webmail kan man tildele sig selv en ny adgangskode til sin mailboks, hvis man ikke kan huske den eksisterende. Man kan ændre koden uden at kende den gamle kode.

Hej MS Erik

Tak for hjælpen så køre mailen igen 

mvh tonnystrom

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8