Kan ikke oprette Login )-:

hejsa

når jeg prøver at oprette et login til mit TDC siger den "

Der er opstået en fejl

Vi arbejder på sagen og beklager ulejligheden."

det har den gjort i 4 dage nu.

er der nogle der kan fortælle mig om det kun er mig der får den meddelse eller ????

jeg er ny kunde og har ikke telfon så jeg bruger mit EM nummer og så mit konto nummer til at oprette mig med.

håber at der er nogle der kan hjælpe

hilsen Thomas

20 Kommentarer

hej Thomas

Du har allerede et TDC-logon, ellers ville du ikke kunne skrive dette indlæg.

Prøv at skrive det i loginboxen til Mit TDC.

hejsa

jeg har lånt et tdc login af en så jeg kan skrive dette indlæg

Ok - det kunne jeg så ikke vide. Humørikon med tunge

Kan du bare ikke oprette det eller får du en fejlmeddelelse?

kunne godt have skrevet at jeg have lånt et login

jeg går ind på login og opret login

så skrive jeg mit EM nummer og mit Kundenummer og begge steder kommer den med Grønt Ret tegn *S*

så trykker jeg på login

og så kommer den her fejl meddelelse ” Der er opstået en fejl

Vi arbejder på sagen og beklager ulejligheden.

Så det er der jeg er gået i stå og den fejl meddelelse har jeg fået i 4 dage.

Jeg har prøvet at gøre det med Firefox og IE

Jeg har læst dine andre indlæg og jeg kan se du har været TDC-kunde længe.

Det må betyde at du har et brugernavn og et pasword registret og at systemet ikke vil godtage et nyt.

Jeg har selv været registreret med to tdc-login, og der gik totalt ged i det. Jeg viste ikke jeg var registret i forvejen. Forskællen er at jeg kunne oprette et og du kan ikke, men i mellemtiden er selvbetjening blevet lavet om, så måske er det derfor, du ikke kan.

Her er en vejledning, men den har du sikkert set.

http://kundeservice.tdc.dk/privat/publish.php?dogtag=p_help_tj_login_hj

Derfor vil anbefale dig at kontakte kundeservise. De vil kunne se om du allerede er registreret med et tdc-login eller hjælpe dig med at oprret et nyt. Henvis evt. til denne tråd. Meget glad humørikon

Jeg tvivler på at andre kunder kan gennemskue hvori fejlen ligger, men hvis en, har et bud så byd gerne ind.

Det kunne være interesant at høre hvad du finder ud af. Hvis det viser sig at mit råd om at kontakte tdc, må du gerne klikke på accepteret som løsning ud for det svar.

hejsa

min ven har været kunde i langtid det er rigtgt

og der jeg skal værer ny kunde hos tdc, var i tdc butik her den 12 april hvor jeg fik mine papir og hvor der stå hvordan jeg skal oprette mig som bruger

og jeg brugte også det link du sendte til mig, og blive ved med at få fejl.

så jeg har ikke nået login i forvejen jeg vil barer have et jeg kan bruge.

men jeg må ringe til kundeservice på mandag

og giver besked her inde

Nåå sådan - hænger det sammen -

ja ja min ti-øre falder nogen gange, som en ører. Humørikon flov

Glæder mig til at høre nærmere.

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Patrick11 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej Thomas med det lånte log ind

Vil du sende mig en PM med dine personlige informationer, så skal jeg få en til at kikke på det.

Husk at sende et kontakt telefon nummer så vi kan få fat i dig, hvis vi skal bruge yderligere. Samt en mail adresse, hvis du har sådan en.

Så snart det er mig i hænde, kikker vi på at hjælpe dig

Hilsen

Hej Thomas.

Da du er ny kunde, får du lige en smutvej til at skrive en PM til Patrick

klik her:

/t5/notes/privatenotespage/tab/compose/note-to-user-id/5

hejsa

jeg brugte min vens login til at skrive tilham

så håber at der snart sker nået

så det kan komme tiol at virke

Fint - Det lyder som om det snart vkommer til at virke. Meget glad humørikon

Gider du skrive her når det virker?

hejsa

kommer med en update

det virker stadvig ikke )-:

Thomas

Hej Thomas

Det er da en genstridig en. Vil du være rar at læse længere oppe i tråden. Der har Patrick tilbudt sin hjælp.

Har du skrevet til ham?

Han beder dig om at skrive dine personlige oplysninger og andre relevante oplysninger. Og link gerne i din PM til denne tråd.  Du kan prøve at skrive til Patrick her:

/t5/notes/privatenotespage/tab/compose/note-to-user-id/5

jeg snakker skam med patrick om det

vi skriver sammen

ville barer lave en update

Super Thomas!

Ville lige sikre mig at du får styr på dit logon. Hvis det er l æ n g e siden du har hørt fra Patrick, tror jeg ikke han har noget imod at få en reminder, da han selv har opfordret til at du skriver. Blinkende humørikon

Jeg har også oplevet problemer med at oprette et login. Samme beskrivelse som første indlæg.

Jeg har allerede skrevet en besked til Patrick, jeg ville blot oplyse at det ikke er et enestående tilfælde. Glad humørikon

Hej Mncdk

Gad vide om det er en midlertidig fejl???  Det kunne godt tyde på det.

Hvis du ikke får svar fra Patrick, så skal du ikke blive for skuffet. Der er mange brugere der har problemer med mange ting, og det bliver for omfattende for forumteamet at give alle der skriver i forum et privat svar.

I enkelte tilfælde sker det at moderatorerne forsøger at hjælpe i enkeltilfælde, og så er det dem der henvender sig til ejeren af et indlæg. Ofte er det for at vende tilbage til tråden de tilbyder deres hjælp, for at fortælle om det er en generel fejl eller måske kan de finde en løsning, der kan bruges af mange brugere der har samme fejl.

Derfor: Hvis du ikke får svar, så følg med i denne tråd. Hvis ikke Patrick skriver her, kan det jo være at Thomas (der har oprettet tråden), finder på at skrive hvorfor han ikke kan.

Kan du ikke vente på det, vil mit råd være at ringe til kundeservice.

Hvis du finder ud af noget ad den vej, er du selvfølgelig også velkommen til at tilføje løsningen på dit problem.  Krydser fingre for at det lykkes for jer begge to (eller hvis der er flere). Glad humørikon

jeg skal nok holde jer opdater og er skam glad for at der er andre der også har sammen problem.

og jeg email med patrick om det og han sætter nolge folk på det *S*

Thomas

Hej Thomas

Har du evt. en opdatering hvori problemet var, så du kan markere tråden som løst? Glad humørikon

thomaswp skrev:
jeg skal nok holde jer opdater og er skam glad for at der er andre der også har sammen problem.

og jeg email med patrick om det og han sætter nolge folk på det *S*

Thomas

Er problemet løst, Thomas?

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8