kan ikke modtage mails i windows live

Hej 

Jeg har oprettet flere mailadresser som man nu en gang har mulighed for men når jeg opretter de forskellige mailadresser i windows live kan jeg ikke modtage mails på andet end den primære mailadresse.

Tidligere har jeg haft Mac og brugt Mail systemet uden problemer.

Jeg har oprettet alle kontiene i windows live ved hjælp TDC mail support programmet men har også forsøgt at oprette dem manuelt. Har ligeledes forsøgt med de forskellige mailservere som TDC foreslår.

Men samme resultat, der kommer kun mails ind som er sendt til den primære adresse og ikke til underadresserne. Selvom TDC mailsupport melder at alt virker på alle adresserne.

Håber i kan hjælpe

e_ebbe

2 Kommentarer

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Trumle har modtaget fra andre medlemmer.

Hej e_ebbe.

Har du markeret alle dine ekstra konti som aktive.?
Tjek hver enkelt mailadresse under "Egenskaber".

Udklip.JPG

Venlig hilsen
Trumle.

Hej Trumle,

Mange tak for dit svar, jeg har tjekket boksen af på alle konti så det er desværre ikke det der er galt.

Det der er underligt er at det virker fint på alle andre platforme, Mail på Mac og på iPhone. Det er kun på Windows Live det bare ikke vil lykkedes så jeg går også ud fra det er en opsætningsproblematik, kan bare ikke regne ud hvad pokker det er...

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)