Kan ikke modtage mails

Afsendere af mails til mig får at vide, at min mailboks er fuld, hvilket langt fra er tilfældet. Det viser sig åbenbart - efter at jeg på normal vis har slettet mails og derefter slettet mails i delete-boksen - at mailene bliver liggende i mailboksen på serveren og blokerer. Skal jeg virkelig slette 3 steder for at komme af med mails og få "hul igennem" ?

2 Kommentarer

Hej

I prinsippet kan du have lige så mange og store mails i din mailklient, som din harddist er stor.  Det er kun på din webmail problemet ligger.

Du skal logge på http://mail.tdc.dk/

I venstre kollonne skal du klikke på mapper. 

Nu kan du se i hvilke mapper der er mails der fylder godt op. 

Hvis du må have 1 GB, må der være 1000 mails i hver mappe, men regn med lidt mindre. Blinkende humørikon

Tøm papirkurv og spammappen, og se så hvor mange % du har brugt. Husk du kan kun have 1000 mails i indbakken,  Og det kommer også an på størrelsen af de mails.  Hvis du har en GB plads og dine mails kun fylder 600 MB, er dun webmail også for fuld. 

I dit mailprogram kan du i egenskaber - på fanebladet "Avanceret" markere ud for gem en kopi af meddelelsen efter hentning, og bagefter vælge hvor længe de skal gemmes. Så er du ude over problemet med at din mailbox bliver fuld.

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Trumle har modtaget fra andre medlemmer.

Supplerende oplysning.

Mailboksen behøver ikke nødvendigvis at være fyldt.
Afsenderen af en "stor mail" vil få samme besked,hvis du ikke har accepteret at modtage disse.
Du kan selv vælge Max-størrelse inde i opsætningen.

Se:

Mail-max.JPG

Venlig hilsen

Trumle.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$