Svar

kan ikke modtage mails

• Deltager
  • 4 kommentarer
Jeg kan pludselig ikke modtage mails.

Min mailboks er tom, så det er ikke, fordi der er for mange mails i den.

Jeg kan godt sende mails til mig selv inde på min webmail, og de er sendt, men de modtages ikke - ej heller på webmailen.

Jeg har sendt mails fra forskellige medier uden resultat.

De sidste mails, jeg har modtaget er fra i går onsdag.

På siden for driftsforstyrrelser står der ikke noget.

Hvad kan være problemet?

icon

Bedste svar af Juska 7 februar 2014, 16:35

Tak for svar.

Som jeg skrev har jeg sendt mails fra andre medier (min computer, iPad, iPhone, andres computere - og altså også inde fra selve webmailen).

Som jeg også skrev er min mailboks - reelt - tom, så det var ikke det, der var problemet, og jeg har da ej heller modtaget mails desangående.

MEN i løbet af natten løste problemet sig, og til morgen har jeg modtaget alle mine mails - mange af dem i flere kopier - dels med den korrekte afsendelsesdato og tid, og dels med tidpunkter i løbet af natten omkring kl 2.30-3.00.

Problemet har været tdc's.

Formentlig et serverproblem.

venlig hilsen
Juska

Se original

10 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Patrick11 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej Juska

Kan du prøve at sende en mail til dig selv, fra en anden mail adresse end din egen?

Jeg vil tro, at selv om du ikke ser for mange mail i din mailboks, når du er på webmail, så er det problemet. Ved det at du sender fra din egen mail boks, kan du ikke modtage den fejl mail, som andre får, at din mail boks er fyldt. Den vil du modtage, hvis du sender fra en anden mail adresse.

Du kan se hvordan du sletter de mail der fylder her:

http://kundeservice.tdc.dk/privat/publish.php?id=8240 

Bemærk, at de ikke nødvendigvis er synlige lige  umiddelbart, så følg vejledningen så du er sikker på at få de til at virke.

God fornøjelse og god weekend

Tak for svar.

Som jeg skrev har jeg sendt mails fra andre medier (min computer, iPad, iPhone, andres computere - og altså også inde fra selve webmailen).

Som jeg også skrev er min mailboks - reelt - tom, så det var ikke det, der var problemet, og jeg har da ej heller modtaget mails desangående.

MEN i løbet af natten løste problemet sig, og til morgen har jeg modtaget alle mine mails - mange af dem i flere kopier - dels med den korrekte afsendelsesdato og tid, og dels med tidpunkter i løbet af natten omkring kl 2.30-3.00.

Problemet har været tdc's.

Formentlig et serverproblem.

venlig hilsen
Juska

Hej Juska

Vil du være rar at læse dette indlæg?

/t5/Om-TDC-Forum/Velkommen-til-TDC-Forum/m-p/123190#M34

Undskyld, jeg har ikke været opmærksom på, at jeg skal evaluere svaret ;-/

Helt i orden  - gider du klikke på knappen "Accepteret løst tråd" ud for dit indlæg, der hvor du skriver løsningen på din tråd?  Glad humørikon

I følge retningslinjerne skal der kun trykkes på accepteret svar, hvis svaret har løst mit problem, og det gjorde svaret jo ikke, så det synes jeg ikke vil være retvisende.

Jeg syns da ellers du selv giver svaret i denne tråd, eller det gør du måske ikke. ???

/t5/Mit-TDC/kan-ikke-modtage-mails/m-p/136019#M11974

Jeg syns da det er meget retvisende at du skriver at det er TDC der har et problem, At vi så ikke er enige, er en helt anden sag. Det er din tråd, og hvis du mener det er TDC der havde et problem,  er det da mere misvisende at du ikke vil anerkende dit eget svar. Overrasket humørikon

Os der hjælper frivilligt, ser gerne at tråde markeres som løst. Det er en måde at sige "tak for hjælpen på", til dem der har gidet skrive i tråden. At du skriver "tak for hjælpen" registreres jo ikke af systemet.  

Nå men hvis du ikke mener at du kan modtage mail, hvad vil du så gerne have hjælp til. ? Glad humørikon

Jeg ønskede hjælp til at modtage mails, men som jeg også har skrevet, så løste det sig selv i løbet af natten, hvor der pludselig blev sendt en masse kopier af de samme mails fra de sidste par dage.

Der har siden ikke været noget problem.

Jeg er rigtig glad for, at der er nogen, der sætter sig til at svare og derfor har jeg også trykket "synes om". Det er min tak for interessen.

Det giver ingen mening at sige, at svarene her løste mit problem, når de ikke gjorde.

Jeg synes, det er dejligt, at du har forsøgt at svare, men det er altså også lidt frustrerende, at du ikke læser, hvad jeg har skrevet, for i det, jeg har skrevet står det hele ret præcist, f.eks. at jeg allerede inden jeg spurgte om hjælp her havde forsøgt at gøre det, du siden foreslog, og at problemet nu er løst, så jeg naturligvis ikke længere søger hjælp.

Juska skrev:
Jeg kan pludselig ikke modtage mails.

Min mailboks er tom, så det er ikke, fordi der er for mange mails i den.

Jeg kan godt sende mails til mig selv inde på min webmail, og de er sendt, men de modtages ikke - ej heller på webmailen.

Jeg har sendt mails fra forskellige medier uden resultat.

De sidste mails, jeg har modtaget er fra i går onsdag.

På siden for driftsforstyrrelser står der ikke noget.

Hvad kan være problemet?

Grunden til at trådopretter ikke kunne modtage mails, er efter trådopretters mening en midlertidig fejl fra TDC's server.  

Tråden er hermed løst.

Har nok forsøgt ALT også med YouSee, teksnisk support.

Har fulgt You Sees opsætnings vejledning til punkt og prikke for opsætning Outlook 2016

Har Windows 10 - 365.

indtastet ny - markeret manuel konfiguration-markeret prik ud for pop eller imap-punkt 7 skrevet navn-yousee emailadresse-server til indgående post pop3.yousee.dk-server til udgående post asmtp.yousee.dk-brugernavn og adgangskoden-sat flueben i server til udgående post "kræver godkendelse-markeret brug samme indstillinger som på serveren til indgående post - valgt avanceret flueben i kræver krypteret forbindelse(SSL) - server til indgående post pop3(995)-server til udgående post(587) valgt TLS ud for krypteret forbindelse....

HJÆLP - hvad skal jeg gøre for at modtage mails. Min mail konto fungerede under TDC inden flytningen. Der må vel være noget galt med webadressen eller?

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)