Kan ikke logge ind på mail

Jeg har brug for hjælp. Jeg kan ikke komme ind på min tdc mail.

Jeg får fint nok log ind vinduet, men når den er færdig med at logge ind får jeg en fin side hvor jeg kan tilknytte forskellige mail produkter og ikke min indboks, og jeg har ikke været i stand til at finde nogen løsning. Hvad kan problemet være ?

Jeg har prøvet at hente programmet TDC mailsupport og der igennem tilknytte min mail til windows live mail, under opsætningen laver programmet så en test og der melder den fejl i "Logger på den udgående postserver (ASMTP)"

Har prøvet at ringe til kundeservice, men der bliver jeg af maskinen spurgt om at indstaste det tlf nummer det drejer sig om eller et eller andet nummer jeg ikke ved hvad er, så det er ikke til meget hjælp, med mindre det er det forkerte nummer jeg ringer på og der er nogen der kan oplyse mig et nummer hvor man kan få fat i et menneske af kød og blod.

Håber på hjælp så jeg kan komme til at bruge min mail igen. På forhånd tak.

10 Kommentarer

Hej tmnielsendk

Velkommen til TDC-forum.

Der er flere ting, blandet sammen, derfor bliver jeg nød til at starte et sted.

Undersøg først følgende:

Har du haft din mail fra dengang det hed freemail?

Prøv at se her om det kunne være fordi din mailkonto er nedlagt og at du skal oprette den igen.

/t5/Mit-TDC/Forsvundet-indbakke/m-p/29687#M3082

Hvis dette er tilfældet kontakt TDC. Hvis du undlader at indtaste et nummer, når du ringer, skal du bare blive hængende. Det gjorde jeg og jeg kom i forbindelse med en medarbejder alligevel.

For at dit postpogram kan virke på din pc, er det nødvendigt at din webmail på TDC's server virker.

Windows live mail er installeret på din pc, og der skal du oprette en konto til din webmail, som ligger på TDC's server.

Det er bare noget rod det her. Håber det giver lidt mening.

Når jeg trykker på TDCmail,kommer ruden frem med fejl forbindelse (lokker ud med prognose problem)  

Alt andet har jeg adgang til, derfor må fejlen ligge hos tdc.

Må jeg venligst høre fra jer.

Se gul strimmel øverst i denne tråd og ellers her

http://kundeservice.tdc.dk/privat/driftsinformation/details.php?f=2#id=796295200

Jeg kan ikke logge ind på mailkonto

Hej

Tråden er oprettet for tre år siden og derfor behøver din fejl ikke at være relateret til hvad der skete for så lang tid siden. 

Se ny tråd her og fælg venligt med der. /t5/Mit-TDC/Mail-virker-stadig-ikke/m-p/150464#M13124

@Marielunde
Der er fejl hos nogle kunder, men der kan ikke sættes tidshorisont på. :-)

Jeg kan så med bestemthed sige at det ikke er samme fejl, som da denne tråd blev oprettet. Derfor er det ikke godt at bumpe gamle tråde.

Nå, jeg kan se at jeg ikke er den eneste, så der er nok ikke megen hjælp at hente i dette forum.

H-lev skrev:

Nå, jeg kan se at jeg ikke er den eneste, så der er nok ikke megen hjælp at hente i dette forum.

Jo da - du har da fået at vide det ikke er dit udstyr der er noget i vejen med.  Humørikon griner højt

Kan ikke logge ind på min mail, komme bare et vindue frem, om jeg vil oprette en mail konto.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)