Kan ikke få adgang til homedisk

Når jeg prøver at få adgang til min homedisk bliver jeg nægtet adgang til netværket og bliver bedt om en adgangskode   men den kode jeg bruger normalt virker ikke    jeg kan godt komme ind via mit TDC  men ikke via min pc

mvh

Rene olsen

2 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Patrick11 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej Rene

Tak fordi du stiller dit spørgsmål her på TDC Forum.

Det er ikke mange informationer du kommer med.

Har du forsøgt at genstarte det hele?

Lade alting være slukket et minut - inklusiv router, homedisk - ALT. Og starte det op een efter een, computeren til sidst?

Hjælper det ikke, så prøv at montere Homedisken igen via interfacet, som du skriver du godt kan komme ind på.

Virker det stadig ikke, så skriver du her igen - med nogle flere informationer.

Hilsen

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints bbs har modtaget fra andre medlemmer.

Hej

Jeg supplerer lige Patricks svar.

Prøv at lave en reset af homedisken.

Start med at slukke for computeren og følg denne opskrift.

Bag på Homedisken, mellem strøm og Lan er en Resetknap. Denne holdes inde (med en papirklips eller en nål), indtil der kommer 2 bip, der går op til10 sekunder før 2. bip kommer, slip ikke knappen før 2 bip. Derefter kan gå 1 minut før Homedisk er resat.

Når lampen på forsiden er holdt op med at blinke, tryk da på knappen på forsiden med det blå lys ca. 3-6 sekunder, efter første bip slip da knappen.

Når Homedisk har været slukket ca 30-45 sekunder, tænd da igen og vent til de 2 grønne lamper lyser konstant.

Tænd nu din pc, og åben en Internet browser.
Prøv nu at taste 192.168.1.5 i browser adressefeltet., så skulle det gerne virke.

Du mister ingen data så det er et forsøg værd.

hilsen Bente

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P