Svar

Kan ikke downloade sikkerhedspakken

Jeg kan ikke downloade sikkerhedspakken.

Når jeg forsøger at trykke "kør" kommer der en ny boks op med at jeg skal acceptere at installationen må installere sikkerhedspakken, hvilket jeg trykker ja til.

Så kommer der en ny boks op "licensvilkår" som jeg skal læse og acceptere. Problemet er at der kommer en meddelelse op med "#Download failed" og så kan jeg ikke komme videre ?

Hvad kan være problemet ?

Mvh

Bo

icon

Bedste svar af MrNielsen 14 april 2014, 16:32

Hej

Har helt glemt at svare.

Fandt ud af at en virus blokerede for at downloade programmet. Fik virusen fjernet og downloadet programmet.

Mvh

Bo

Se original

6 Kommentarer

• Slettet ordet 'Hov.... "  og flyttet dette indlæg op som start. /MajaH
Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints whome har modtaget fra andre medlemmer.

Hej 

Er det sikkerhedspakken, der kommer med den meddelelse                  ?

Ja det er en meddelelse som står i den boks som kommer op hvor jeg skal acceptere licensbetingelserne når jeg forsøger at trykke forsæt.
Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints bbs har modtaget fra andre medlemmer.

Hej MrNielsen

Er det problemer som dettte du har.

Se link:  http://kundeservice.tdc.dk/privat/faq.php?id=22450

Eller dette: http://kundeservice.tdc.dk/privat/faq.php?id=22449

Du kan prøve at kigge på de 2 link og se om du kan løse dit problem.

hilsen Bente

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints jk44 har modtaget fra andre medlemmer.

Hejsa

Faldt lige over denne tråd.

Jeg har lige selv siddet med samme problem. Her var problemet så at jeg brugte en proxy server.

Hvis du benytter sådan en, så prøve at slå den fra og tjek at du ikke noget sted har andet end de normale internet indstillinger som din pc er forsynet med som standard. Et andet antivirus program kan også opfører sig som en proxy server. For en god ordensskyld; en proxy server er en server man bruger som mellemled ud på nettet. Det kan være fordi at man ønsker at ændre sin ipadresse i forbindelse med brug af udenlandske net tjenester eller fordi man sidder bag et firma netværk.

Jan

Hej

Har helt glemt at svare.

Fandt ud af at en virus blokerede for at downloade programmet. Fik virusen fjernet og downloadet programmet.

Mvh

Bo

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)