Spørgsmål

i over ½ år "Administration af mailadresser er midlertidigt deaktiveret Grundet...

Hej, hvornår bliver det muligt at oprettet ny mail adresser?
Har kigget på denne besked i over 6 mdr. "Administration af mailadresser er midlertidigt deaktiveret
Grundet en igangværende opgradering af YouSee's mailplatform, vil det i en periode desværre ikke være muligt at oprette og slette mailadresse" *Hvis det ikke bliver til noget, kan i så ikke sige det, så kan jeg opsige servicen og finde en anden udbyder. Man kunne skriv en forventet klar dato.

2 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +7
Yousee har mange kunder, og det har sikkert taget lang tid at opgradere deres mail system, men det burde være overstået. Prøv at ringe til Yousee på 70 70 40 40, og hør om de kan trykke på et eller andet.
Omdømme 7
Badge +4
Jeg har fået følgende svar fra FB

"Tak for din henvendelse.

Jeg skal være ærlig at indrømme, at jeg ikke har været bekendt med, at der har været en fejl derinde, og nu har jeg netop selv testet det, og jeg kan desværre godt se, at man bliver mødt af denne fejlbesked.

Jeg sørger for at få meldt det videre til rette afdeling, nu hvor det har stået på så længe.

Jeg kan ikke love, at fejlen bliver løst/kigget på før i starten af næste uge. "

:D:D:D

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P