Hvorfor kan jeg ikke komme ind på webmail?

• DHT
  • Deltager
  • 1 kommentar
Tidligere i dag har jeg være på flere gange uden problemer - når jeg vælger "mail" nu, får jeg blot dette skærmbillede:

Udklip.JPG

24 Kommentarer

Kære TDC,

Det er det samme her, jeg kan nemt logge på med brugernavn og password, men mine mailboxe kommer ikke op. Hvordan fixer jeg??

Hilsen Tove

DHT skrev:
Tidligere i dag har jeg være på flere gange uden problemer - når jeg vælger "mail" nu, får jeg blot dette skærmbillede:

Udklip.JPG

Samme problem her.

Carl.

Jeg oplever præcis det samme, så det må næsten være en fejl inde hos TDC

Samme problem her

VH

Morten

Samme her, Jeg kan heller ikke komme på webmail-

Samme her, - må være en TDC fejl på serveren.

Kim

Er der nogen der kan finde en løsning på problemet eller et sted man kan inberette det? Jeg kunne ikke finde andet end dette forum. Jeg kunne godt tænke mig at vide hovrnår problemet forventes at blive løst.

Det er ved at være temmligt irriterende så ofte det her sker.
Jeg kan heller ikke komme ind - øv og venter besked om et vigtigt møde i morgen. Med venlig hilsen Anne-Dorthe Sørensen

Jeg kan heller ikke komme ind!! Det må være fejl på tdc!!

Og det er stadig ikke løst, kunne være rart med en besked fra TDC med status.

Kom nu igang TDC, skal have booked en flybillet, kan ikke kome ind til gamle emails!!!

Det samme her - kan heller ikke komme på webmail. Ville være rart med en information på driftsinformation, hvis der er problemer

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Trumle har modtaget fra andre medlemmer.

https://kundeservice.tdc.dk/driftsinformation/driftsinformationdetailpage?fas_id=20160222-002167

Næste opdatering 19:03

Venlig hilsen
Trumle.

Se lige af at få gang i arbejdet derinde. Måske en information om at det tager til kl.xxxx så kører det, men ingen information er dårlig service, hvis I ellers bekymre jer om det .

3 timer senere, stadig ingen webmail adgang. 20 minuter siden der skulle ha været en opdatering, stadig intet nyt. Kundeservice.
Lige mine ord, Her sker det ofte flere gange om ugen Humørikon frustreret

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Andreas_O har modtaget fra andre medlemmer.

Hej Allesammen, 

Det er korrekt, at vi havde lidt udfordringer med vores Webmail i mandags, hvilket naturligvis er beklageligt. 

Fejlen blev heldigvis fundet, og problemet er løst nu Glad humørikon

Jeg beklager den uheldige episode, og så vil jeg ønske jer en rigtig god dag. 

Jeg sad lidt og tænkte, om jeg blot skulle klikke på "accepter løsning" og så ellers lade den ligge der, men egentlig synes jeg ikke, at jeg kan acceptere.....

Den 22-02-2016 kl. 16.01 skrev jeg mit spørgsmål, og jeg kunne se i tråden, at mange havde det samme problem som jeg, alligevel skulle der gå til den 24-02-2016 kl. 10.02, inden en person fra TDC forum team skrev, at jo, det var da korrekt, at der havde været problemer med webmailen i mandags, men at det da heldigvis var løst. På det tidspunkt var problemet altså for længst løst.......

Alle disse frustrationer både hos mig, de øvrige på tråden og hvem ved, måske andre som blot ikke skrev, da de kunne se, at der var blevet spurgt, kunne have været helt undgået ved at svare med det samme og/eller ikke mindst lægge en besked ud på hjemmesiden om, at der var problemer med webmail, og at der blev arbejdet på en løsning - så kunne vi jo se, at I var obs på sagen.

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Andreas_O har modtaget fra andre medlemmer.

1000 tak for din feedback, DHT. 

Vores kundeforum er primært et forum, hvor TDC kunder hjælper hinanden. Dermed ikke sagt, at vi ikke fra Forum-teamet kunne have været hurtigere i inde i tråden. 

Fejlen stod heldigvis ikke på i lang tid (flere dage), og Webmail'en kom til at virke igen forholdsvis hurtigt. 

Ofte er det vores kunder, som gør os opmærksomme på eventuelle fejl, hvilket er meget positivt. Vi skal dog kende hele problemets omfang, før vi melder noget ud på f.eks. vores hjemmeside eller Facebook-side. 

Jeg tager din feedback med videre, og så vil jeg ønske jer alle sammen en rigtig god dag her i tråden Meget glad humørikon

Er der tekniske problemer igen??? Lidt irriterende at man ikke kan se sine emails! Min mor kan heller ikke..

Jeg oplever det samme nu.. 

Jeg har ikke kunnet åbne min webmail siden fredag den 11. marts 2016. Ved jeg har en mail liggende, som jeg skal bruge og der er vigtig. 

Hvad gør jeg??

Jeg har samme Problem. Kan logge ind på selvbetjening, men når du forsøger at komme ind på mail efter login så er det totalt dødt, samme med windows live mail.

Har forsøgt med Firefox, Explorer og Google Chrome browsers. Kunne komme på min mail i mandags.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)