Hvordan ?sikrer man sig, at TDC implementerer de aftaler man har med dem? Ikke flere - ikke færre.


Jeg har aftalt, at pr 30.4.2015 skulle vores Viasat aftale opsiges. Det var KUN det der skulle ændres. Jeg gik og ventede det værste............ sidst noget skulle ændres, gik der mange ting galt. Nu viser det sig, at vi har betalt for Viasat for april måned som aftalt, men da vi kommer hjem fra påskeferie fungerer fastnet telefonen ikke, Viasatprogrammerne + TV2 News ikke tilgængelige............ og der er 25 i kø på telefonen før mig. Er det altid sådan, når man skal have en ændirg - selv en overkommelig en, som at stoppe Viasat pakken med næsten 2 måneders varsel?

1 Kommentar

Hej netbasiskunden

Jeg beklager at du har oplevet dette, det er selvfølgelig ikke meningen. 

Hvis du kontakter os, så vil vi selvfølgelig få det rettet. 

/Özcan

Besvar

    • :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)