Hvordan ser jeg dataforbrug i selvbetjening? | YouSee Community
Spørgsmål

Hvordan ser jeg dataforbrug i selvbetjening?

  • 30 december 2016
  • 1 kommentar
  • 398 visninger

I selvbetjening kan jeg se følgende abonnementer med til sammen 250 GB data



Hvis jeg nu klikker "Se og rediger" på et af numrene og i det billede der kommer frem vælger "Se status på dit forbrug" kommer jeg til en side hvor jeg igen har alle numrene og for hvert nummer kan klikke på "Vis indhold".
Hvis jeg gør dette kan jeg for det enkelte nummer se "Inkluderet data tilbage for Mobil Familieløsning (fælles):", men der står altid den fulde mængde 250 GB.
Længere nede står der ud for kategorien Dataforbrug et antal f.eks. 136 men der er ingen forklaring på hvad dette antal betyder.



Hvordan kan jeg se hvor meget data jeg har brugt?

Jeg har fået oplyst af kundeservice at mit dataforbrug er spærret resten af måneden fordi jeg har brugt for meget, men det tror jeg ikke på.

1 Kommentar

Omdømme 5
Badge +6
Hej tmnielsen

Du mangler et svar. Det laver vi lige om på.

Baren i toppen med de 250 GB skulle meget gerne være der, hvor du kan følge med i, hvor meget I har tilbage, men flytter den sig ikke i løbet af måneden, så er det umiddelbart noget, vi skal have fejlmeldt.

Det kan vores support klare, og de kan findes her: https://kundeservice.yousee.dk/kontakt

Besvar