Spørgsmål

Hvordan får man yousee kundeservice til at virke?

Jeg havde mange opstartsproblemer, med både mobilabb. og bredbånd. Jeg har brugt timer i tlf, og intet af det jeg fik aftalt med de kundeservice medarbejdere jeg snakkede med, er sket.... Jeg overvejer at give op på yousee.... medmindre at nogen herinde har gode fifs til hvordan kundeservice kan komme til at fungere...

4 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Radiomanden har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
Du kan prøve at kontakte You See på deres FB væg.
Omdømme 4

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Slangefar har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
Det kan desværre nogen gange drille lidt, inden man kommer på plads som ny kunde. Vi havde lidt knas med stikket i væggen, men der kom hurtigt en og fixede det.

Efter sammenlægningen af TDC privat og Yousee er det ydeligt Yousee har fået travlt. Her er sikkert en række servicemål, som ikke bliver opfyldt for tiden. F.eks. vi skal svare alle opkald inden for x antal minutter, eller vi skal løse x % problemer ved første opkald. Her fornylig brændte et call center i Sønderborg. Her var det vist 250 service folk, som pludselig mistede deres pladser.

Jeg foretrækker selv, at sende en mail fra hjemmesiden. Når man trykker sig igennem en række valg, fyldes mailen med vigtig information, som sikrer at den rammer en relevant person. Rammer den ikke korrekt første gang, kan den hurtigt smides til en anden.
Mit problem er ikke kontakt. Men at kundeservice ikke overholder de aftaler vi laver....
Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints joern har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
31521977 skrev:

Mit problem er ikke kontakt. Men at kundeservice ikke overholder de aftaler vi laver....

Så må du jo be' dem om at sende en mail med bekræftelsen.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)