Hvordan får man sin e-mail adresse nemmest?

• Deltager
  • 2 kommentarer

Svarmailen gav et dødt link.

Jeg har et erhverv medarbejderbredbånd hos TDC og vil gerne oprette en privat e-mailadresse hos TDC. Men det syntes umuligt.   Skal jeg virkelig købe et privat bredbånd for at få en e-mail adresse hos TDC.

3 Kommentarer

Omdømme 1
Hej he-ber

Ja når du bumper en 3 år gammel tråd, så kan man helt sikkert forvente  at et link ikke virker.

Du skal ringe til TDC og bede om et Netbasic abonnement til 44 kr. pr. måned.

http://kundeservice.tdc.dk/privat/faq.php?id=26068

Interessant hvis det er rigtigt. TDC har meddelt mig at der er fejl på min login-side da der ikke er et link

"Opret en e-mail adresse". Andre fra TDC siger at der selvfølgeligt følger 5 gratis e-mail adresser med når man har en medarbejderbredbånd forbindelse og man da kan bruge disse e-mail adresser privat.

Jeg spekulerer selv over om der er forskellige medarbejder bredbåndstilbud. Et hvor virksomheden får måske 100 mailadresse til 100mennesker og så er der ingen tilovers til mere privat brug. ?

Jeg har ikke fået dette at vide selvom jeg har bedt TDC hjælpe mig.

Af andre hos TDC fik jeg at vide at jeg selv måtte købe en privat bredbåndsforbindelse for at få en e-mail adresse og prisen var da anderledes end 44kr/mdr nok mindst det 2-3 dobbelte

Jeg forstår ikke hvoffor man har behov for at flytte en mail adresse til et andet firma og så betale 44kr/mdr for det.

Man kan jo få en web-mail adresse gratis hos Yahoo og  Google (.xxxxxxxx@gmail.com).

Hvis TDC er billigere med at tilbyde Outlook service  så er det jo en anden snak.

Jeg har dog prøvet   at få outlook til at kommunikerer med en TDC mail adresse uden held, men  der var fejl  i opsætningen hos TDC så det lykkedes ikke. 

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)