Hvordan får man lov til at sende til mere end 50 mailadresser på en dag.

jeg er aktiv en forening der jævnligt sender mails til vores medlemmer. Når jeg når loftet på 50 mailadresser, skal jeg indsætte en kode hver gang jeg sender mail. Det koster utrolig meget tid og mange kræfter, som jeg egentlig godt kunne bruge på noget andet. Er der mulighed for at få ændret på ens opsætning så det ikke er nødvendigt. Jeg ved godt at det er for at sikre mod misbrug, men i denne situation er det ikke holdbart.

Det er ligeledes et problem at jeg kun kan lave 10 distributionslister a 25 mailadresser. Kan der ligeledes være en workaround på dette?

5 Kommentarer

Omdømme 3
Hvorfor har foreningen ikke sit eget domæne, og derved egen postserver - så er det den der bestemmer og ikke TDC ?

Hej og tak for svar. Som forening har vi allerede et domæne. Af administrative grunde har vi dog valgt at det kun er formanden der har en mailadresse på vores hjemmeside, idet det i forvejen er et tungt administrativt job at holde et domæne aktivt. Så derfor har vi valgt at bruge vores private mailadresser. Men en løsning kunne jo være at jeg må på udkig efter en ny udbyder, der kan honorere at man kan sende mere en 50 mails når der er tale om foreningsarbejde og hvor der ikke er restriktoner på antal af distributionslister. Jeg ved ikke om det er muligt at finde. Havde dog håbet at TDC havde en god løsning.

Jeg har samme problem med foreningsarbejde. Har sendt en forespørgsel i dag til TDC. Har du fået svar vedrørende din henvenelse?

Omdømme 2
Problemet er, at hvis man sender for amnge mails på en gang, så aktiverer man de systemer der overvåger SPAM-trafikken på nettet.

Så bliver afsenderserveren sat i karantæne. Og så er det alle der benytter den pågældende server der ikke kan sende mails mere....

Der findes selvfølgelig en løsning på det. Løsningen kommer lidt an på hvilket behov man specifikt har. På Google kan man søge efter f.eks. "newsletter software" eller "bulk email". Her kommer man ind i systemer hvor modtagerne skal bekræfte, at de ønsker at få deres mails fra den pågældende afsender. så er det ikke SPAM mere - og det bliver ikke blokeret.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)