Svar

hvordan eksporterer jeg mine kontaktpersoner fra pc til ipad

• Deltager
  • 1 kommentar
icon

Bedste svar af 2515 17 oktober 2013, 23:00

hej du!

En lidt lang historie - men den virker.

på din ipad -indstillinger - icloud - aktiver kontaktpersoner - du blir bedt om at oprette en email adr. til

icloud tryk OK (kun til internt brug) nu er ipad sat op!! 

på pc - indtast icloud.com i adr.felt - når side kommer frem - indtast dit apple id - aktiver kontaktpersoner - du har nu kontaktpersoner både på pc - ipad.

i mit tilfælde virker det i google chrome.

mvh 2515

Se original

4 Kommentarer

Hej hhj1

Jeg havde håbet der var en anden bruger det havde et godt forslag, for det jeg gør er mega besværlig, men jeg vil da gerne fortælle det.

Når jeg får en ny kontaktperson, opretter jeg et kontakt blad på min PC. (så har jeg det altid, for jeg gemmer den på et usb-stik.)

Udover det har jeg en gmailkonto med tilhørende mailadreese. Jeg impoterede kontaktkortene fra min pc til gmail-kontoen.

Da jeg købte min smartphone oprettede jeg min gmailkonto, da jeg syngroniserede smartphonen  med gmailkontoen, blev kontaktpersonerne automatisk overført. 

Jeg ved ikke, om det kan lade sig gøre på en ipad, men måske har en anden bruger et bedre forslag. Eller har du selv fundet ud af det?

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints 2515 har modtaget fra andre medlemmer.

hej du!

En lidt lang historie - men den virker.

på din ipad -indstillinger - icloud - aktiver kontaktpersoner - du blir bedt om at oprette en email adr. til

icloud tryk OK (kun til internt brug) nu er ipad sat op!! 

på pc - indtast icloud.com i adr.felt - når side kommer frem - indtast dit apple id - aktiver kontaktpersoner - du har nu kontaktpersoner både på pc - ipad.

i mit tilfælde virker det i google chrome.

mvh 2515

Hej 2515
Hvor er det på pc'en at man skal indtaste iCloud.com i adr. felt?
Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints 2515 har modtaget fra andre medlemmer.

hej.

i www. linien. du skriver icloud com.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)