Spørgsmål

hvor er regningen blevet af?


Hej Forum. Jeg har ikke modtaget en regning for mit yousee produkt (tv og bredbånd) siden jeg blev oprettet i maj 2016. Jeg er tilmeldt pbs og e kommunikation og what not. På min selvbetjeningsside står, at der ikke er nogen regning. Det tvivler jeg nu lidt på, da det ikke er mit indtryk at yousee giver deres produkter væk gratis. Jeg frygter at få en megaregning med rykker og renter. Er der mon en forklaring og kan problemet mon løses uden jeg skal gennem jeres telefonkø? På forhånd tak for hjælpen.
med venlig hilsen Katherine

1 Kommentar

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Radiomanden har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
Det må klart være en ting som du skal tage fat i You See angående. Enten via kundeservice eller skriv på FB.

Besvar

    • :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)