hvor bliver billedet af ved mms

• Deltager
  • 2 kommentarer
Jeg har modtaget en mms på mail. Jeg får en besked om at jeg kan svare på denne mail, men billedet vises ikke.  Jeg har OFTE sendt en mms til "mig selv" uden problem.

2 Kommentarer

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Stefan har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
Hej AB6771

Jeg kunne se, at du ikke havde fået noget svar.

Jeg er ikke helt sikker på, at jeg forstår, det du skriver, men nu prøver jeg. Det lyder som om, at du har problemer med at modtage MMS, og det kan skyldes opsætningen af telefonen. Du kan finde vejledning til opsætning af MMS her: Sådan sætter du din mobiltelefon op til TDC´s datanetværk og mms

Hvis det ikke hjælper dig videre, må du meget gerne uddybe det lidt. Det er muligt, at der er nogle kloge hoveder her på TDC Forum, som kender svaret på problemstillingen.

/Stefan

Det vil undre mig hvis det er opsæting i telefonen, da jeg ikke har ændret på den. Jeg har ikke nogen smartphone, så hvis jeg har skullet bruge nogen af billederne fra min telefon, har jeg bare altid sendt dem til min egen mailadresse. Jeg har gjort det et par dage før dette problem opstod.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)