Hvad helvede bilder I jer ind?

Jeg står og skal oprette en ny mail adresse til en bekendt, som akut har brug for en. Går ind på siden til det formål - og hvad ser jeg?

Administration af mailadresser er midlertidigt deaktiveret
Grundet en igangværende opgradering af YouSee's mailplatform, vil det i en periode desværre ikke være muligt at oprette og slette mailadresser.

Jeg har ikke brug for en funktion, der "er midlertidigt deaktiveret". Jeg har brug for enb funktion, der VIRKER NU.
Og hvis deaktivieringen skyldes, at I ER NOGEN AMATØRER, så kunne I jo I det mindste, fortælle: HVAD BETYDER "MIDLERTIDIG"?????????????????????????
Kommer den i gang i morgen? Næste uge? Engang næste år?
Nej, den slags rager ikke mig som kunde, VEL?
Jeg kan GÆTTE SELV - og ud fra MIT EGET GÆT kan jeg så vurdere, om jeg skal finde et firma, som har lidt mere respekt for kunderne.
VORHERREBEVARES

2 Kommentarer

Dette er et bruger forum hvor vi kunder forsøger at hjælpe hinanden.

Hvis du havde spurt pænt kunne jeg have svaret dig, at det er en helt god grund til at der er lukket i en periode, fordi alle mailkontoer der har ligget på TDC's server, skal overflyttet til Yousee's server, hvor der i forvejen ligger mange mailkontoer. For ikke at 2 kunder skal få oprettet ens mailadresser, er det af sikkerheds hensyn til den enkelte kunde, at det i en periode ikke er mulig at oprette mail adresser.

Jeg synes nu at det er mega respekt for kunderne at muligheden midlertidig er fjernet. At det taget tid kan jeg så vidt også godt forstå, idet det ikke kun er ti kunders kontoer der skal flyttes. Måske er det også derfor at Yousee skriver midlertidig, og måske kan der let gå kuk i de mange flytninger og så nytter det jo ikke at de skriver til dig at det vil tage 7 dage. Så ville du jo rigtig blive skuffet, hvis det tog længere tid.

Her kan du oprette en mailkonto til din bekendt: https://mail.google.com
Omdømme 3
Tænk at du gide bruge så meget energi på at skælde ud i et forum, og kalde andre amatører, og så ikke engang være i stand til at forstå, at det ikke er Yousee der læser med her, men kunder der prøver at hjælpe hinanden

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)