Homedisk via anden udbyders internetforbindelse

• Deltager
  • 1 kommentar
Jeg er i den uheldige situation at TDC ikke kan levere en hurtig nok forbindelse via kobberet til min adresse ift. mit behov. Derfor har jeg måttet tilkøbe en fiberforbindelse ved siden af. Jeg fastholder dog min aktuelle abbonnement, da jeg har en fantastisk medieløsning hos TDC (HomeTrio med Homedisk) og den fantastiske sammensætning af styringsmuligheder herfor - bla. via Apps. Jeg får den udfordringer med at Homedisken ikke kan tilgås når den befinder sig på et andet netværk end det fiberforbindelsen er opkoblet på. Derfor vil jeg gerne forespørge om det er muligt at flytte Homedisken til det nye netværk, og bibeholde adgangen den vej rundt?

Hvilke muligheder mindskes/forsivner:

- Kan jeg fortsat gennemføre automatisk backup til TDC?

- Vil Apps fortsat virke ift. adgang til dokumenter, musik, billeder etc. fra TDC's diverse Apps?

- Kan fjernsynet fortsat tilgå Homedisken? Måske ikke via TDC' TV boks, men via fjernsynets egen WiFi forbindelse i stedet så?

Mvh.

Martin Klintby

1 Kommentar

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Ellingen har modtaget fra andre medlemmer.

Jeg stod i samme situation for et par år siden - og dengang kunne det ikke lade sig gøre. Der er heller ikke noget der ser ud til at det kan lade sig gøre nu.

Nu må man ikke reklamere for andre produkter her - men der er faktisk andre der udbyder lignenede løsninger - og de er ret nemme at finde via en SØGEMASKINE..... :-)

Efterfølgende må jeg så indrømme, at min nuværende løsning er både mere fleksibel, hurtigere og ikke mindst MEGET billigere - så tabet var reelt ikke så stort.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)