Homedisk - Password

• Deltager
  • 0 kommentarer
Har haft en Homedisk i et par år og har lagt en del billeder ind på den.

Forsøgte at få adgang idag, men nu bliver jeg pludselig bedt om adgangskode når jeg klikke på "Homedisk" i Windows explorer??? Har aldrig sat password på.

Fandt installationsvejledningen frem og læste mig frem til at man kan få kontake til homedisk ved at taste 192.168.1.5 i internetbrowseren. Når dette gøres kommer der et "TDC login" billede frem, her indtaster jeg mig TDC brugernavn og adgangskode, men får oplyst at det forkert brugernavn eller adgangskode, hvilket det IKKE er idet jeg godt kan logge på MIT TDC med samme brugernavn/adgangskode. Nogen der kan hjælpe??

1 Kommentar

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Stefan har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
Hej Gobo12

Jeg kunne se, at du ikke havde fået et svar.

Det lyder som noget, der skal ses nærmere på, men der er en enkelt ting, du kan prøve. Denne fejl kan nogen gange løses ved at genstarte Homedisken. Hold tænd-/slukknappen inde på forsiden af Homedisken indtil du hører et bip. Vent lidt, og tænd så for den igen.

Hvis ikke det hjælper, synes jeg, at du skal kontakte vores hotline. Du kan kontakte os her: http://tdc.dk/kontakt/

/Stefan

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P