Homedisk ipad word mm.

Kan jeg tilføje min homedisk som netværksdrev på ipad? Fx. jeg når jeg skriver i word på ipad, vil jeg gerne kunne gemme direkte ned på homedisken. Kan man det?

8 Kommentarer

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints 2515 har modtaget fra andre medlemmer.

hej rasmus12b.

du kan kun få homedisk som netværksdrew på pc,mac.- men på ipad kan du gemme billeder,kontakt personer osv.ved at tildele adgang i indstillinger (anonymitet)-der menes tdc clouddisk som er en skygge af homedisk.

mvh.

Det hjælper mig desværre ikke rigtig. Derfor et par tillægsspm.

1: Hvorledes deles man så nemt word filer mellem ipad og husets pc?
2: Kan se inde i word (på ipad) at man kan tilføje et sharepoint sted til at gemme filer i. Er det korrekt forstået at homedisk/clouddisk ikke kan fungere som et sharepointsted?
3: Hvad kan evt anbefales som gode cloudservices til at dele mellem flere ipads og pc?
Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Ellingen har modtaget fra andre medlemmer.

Jeg tør ikke sige om det er den nemmeste måde - men jeg kan fortælle hvordan jeg gør :-)

Og husk at når man beskriver den slags, så virker det mere omstændigt end når man gør det. Jeg tænker i hvert tilfælde ikke over det i det daglige - så funktionaliteten er ok.

Opret en Gmail. Når man gør det, så følger der automatisk et G-drev på 15 Gb med. Log ind på den på I-pad'en. I App Store hentes Quickoffice (der udbydes af Google). Når man herefter gemmer dokumenterne fra Quickoffice på G-drevet - så ligger de der også når man logger ind på G-drev fra PC. Quickofficedokumenterne er i øvrigt fuldt kompatible med Office.

Jeg ved godt, at dem der går meget op i sikkerhed får røde knopper af det - men jeg har sat alt op til at huske adgangskoder osv. Derfor lægger jeg ikke engang mærke til at dokumenterne mellemlander på G-drevet.

Tak, det vil jeg prøve

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Ellingen har modtaget fra andre medlemmer.

Det er muligt der mangler et trin.... Jeg kan faktisk ikke huske om det er nødvendigt.

Hvis det ikke umiddelbart virker - så er det fordi man også skal hente den App der hører til Google Drive og have den logget ind også :-)

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints 2515 har modtaget fra andre medlemmer.

hej.

det er en måde at gøre det på og det virker (bruger det selv) så kan det bruges på tværs af pc-ipad,men så er homedisken jo lidt værdiløs!

mvh.

Omdømme 1

Værdiløs er måske nok et stærkt ord at bruge :-)

Den kan jo benyttes til en ekstra backup af det man har liggende ved Google. Men det er da klart, at den ikke spiller nogen rolle i dette setup.

Jeg vil heller ikke udelukke at jeg vil af med homedisken på et tidspunkt...

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)