Svar

HomeDisk

Hej!

Jeg får en fejl når jeg vil installer min HomeDisk når jeg når til denne adresse her : https://192.168.1.5/cmd,/tjp6jp6y4/register_main/connect/

Ved ikke om det skylder jeg har leget for meget, skulle lige have mit netværk til at virke som jeg nu har det sat op. Det ville HomeDisk ikke lige være med til Trist humørikon

icon

Bedste svar af bbs 6 april 2014, 12:01

Hej sbh7600

Du kan prøve at resette din Homedidk, jeg ved ikke om det virker, men det er et forsøg værd.

Start med at slukke for computeren og følg denne opskrift.

Bag på Homedisken, mellem strøm og Lan er en Resetknap. Denne holdes inde (med en papirklips eller en nål), indtil der kommer 2 bip, der går op til 10 sekunder før 2. bip kommer, slip ikke knappen før 2 bip. Derefter kan gå 1 minut før Homedisk er resat.

Når lampen på forsiden er holdt op med at blinke, tryk da på knappen på forsiden med det blå lys ca. 3-6 sekunder, efter første bip slip da knappen.

Når Homedisk har været slukket ca 30-45 sekunder, tænd da igen og vent til de 2 grønne lamper lyser konstant.

Tænd nu din pc, og åben en Internet browser.
Prøv nu at taste 192.168.1.5 i browser adressefeltet., så skulle det gerne virke.

Du sletter ikke data som du måske har lagt ind, held og lykke.

hilsen Bente

Se original

2 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints bbs har modtaget fra andre medlemmer.

Hej sbh7600

Du kan prøve at resette din Homedidk, jeg ved ikke om det virker, men det er et forsøg værd.

Start med at slukke for computeren og følg denne opskrift.

Bag på Homedisken, mellem strøm og Lan er en Resetknap. Denne holdes inde (med en papirklips eller en nål), indtil der kommer 2 bip, der går op til 10 sekunder før 2. bip kommer, slip ikke knappen før 2 bip. Derefter kan gå 1 minut før Homedisk er resat.

Når lampen på forsiden er holdt op med at blinke, tryk da på knappen på forsiden med det blå lys ca. 3-6 sekunder, efter første bip slip da knappen.

Når Homedisk har været slukket ca 30-45 sekunder, tænd da igen og vent til de 2 grønne lamper lyser konstant.

Tænd nu din pc, og åben en Internet browser.
Prøv nu at taste 192.168.1.5 i browser adressefeltet., så skulle det gerne virke.

Du sletter ikke data som du måske har lagt ind, held og lykke.

hilsen Bente

Mange tak Bente. Det virkede som beskerevet Glad humørikon

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)