Svar

Homedisk

• Deltager
  • 1 kommentar
Har et problem med min homedisk den kan pludselig komme med bib lyde , er der nogle der hvad det skyldes det?

MV.

Henrik

icon

Bedste svar af 2515 18 november 2013, 21:21

hej.

hvis den fungerer som den skal er mit (meget spinkelt bud)at du har plaseret den et sted

hvor den måske er gemt væk og ikke har luft cirkulation nok-da den kan blive varm og

måske udløser en alarm - det gør den feks. ved tænd og sluk. du kunne jo prøve at login på den,

der kan du følge temp. kan desværre ikke finde max. temp. under homedisk spec. (tdc)

mvh.2515Ligeglad humørikon

Se original

4 Kommentarer

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints 2515 har modtaget fra andre medlemmer.

hej.

hvis den fungerer som den skal er mit (meget spinkelt bud)at du har plaseret den et sted

hvor den måske er gemt væk og ikke har luft cirkulation nok-da den kan blive varm og

måske udløser en alarm - det gør den feks. ved tænd og sluk. du kunne jo prøve at login på den,

der kan du følge temp. kan desværre ikke finde max. temp. under homedisk spec. (tdc)

mvh.2515Ligeglad humørikon

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints PeterA1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hvis du har mulighed for at holde øje med den? Slukker lamperne også?

Hvis der er fejl på strømforsyningen - eller stikket ikke er sat ordentligt i - så den står og slukekr kortvarigt, så vil den bippe når den får strøm igen.

Vh

peter

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints 2515 har modtaget fra andre medlemmer.

hej.

ja selvfølgelig (godt tænkt) 

mvh.2515Humørikon griner højt

Jeg tror den bliver for varm stå nemlig i et skab.

Havde ikke tænkt på dette 

Tak for hjælpen

MV

Foni

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$