Svar

Hlælp- hvor finder jeg min sikkerhednøgle og sikkerhedspakke i det nye univers?

• Bruger
  • 9 kommentarer
Tidligere kunne jeg downloade sikkerhedspakken til installation på eks. Pc nr 2, og finde sikkeredsnøglen - under mit bredbånd! Det kan jeg ikke i den nye udgave af mit yousee ?
Hvor finder jeg det ? I det nye univers!
Der er intet link ved , eller i nærheden af oplysningen om min sikkerhedspakke!
icon

Bedste svar af Kasper 18 juli 2017, 12:40

Hej arnee

Jeg beklager at jeg ikke fik fuldført linket - det er sket nu.

Hvis det stadig volder problemer, så skal du kontakte vores support som kan hjælpe med at skaffe din licensnøgle og fejlmelde dit login, således at du til fremadrettet kan se din licensnøgle på Mit YouSee.

Se original

4 Kommentarer

Omdømme 5
Badge +5
Hej arnee

Jeg kan se at du mangler svar her.

Hvis du har bestilt sikkerhedspakken efter d. 12/7 så er det en fejl som vi lige nu arbejder på at få løst.

Du kan eventuelt kontakte support som kan hjælpe dig videre herfra.
Hej Kasper ! Som jeg hentyder til i spørgsmålet er det den 'gamle' sikkerhedspakke jeg har, altså den før den 12/7!
Jeg forstår ikke hvem det er du mener jeg kan kontakte http:// ????😳
Jeg har brug for at downloade sikkerhedspakken igen, og hente licensnøglen igen!!!
Omdømme 5
Badge +5
Hej arnee

Jeg beklager at jeg ikke fik fuldført linket - det er sket nu.

Hvis det stadig volder problemer, så skal du kontakte vores support som kan hjælpe med at skaffe din licensnøgle og fejlmelde dit login, således at du til fremadrettet kan se din licensnøgle på Mit YouSee.
Jeg har også fået sikkerhedspakken før 12.7, men kan heller ikke se disse informationer. Det er en OMMER YouSee.
Tidligere kunne man også opsige sikkerhedspakkken via hjemmesiden, det kan man heller ikke mere.
Det bør være lige så nemt at opsige, som det er at oprette !!
Har skrevet om opsigelse, men nu er der 10 dages svartid.......
Dårlig kundeservice!!
I øvrigt ellers tilfreds kunde, da alt som regel fungerer ..

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)