Spørgsmål

Hjemmesiden mit yousee fungerer ikke?

3 Kommentarer

Deres hjemmeside er under alt kretik....
Jeg fik internet og valgfrie kanaler i Januar 2017 og har siden kun haft problemer.
Det startede med at jeg ikke kunne vælge kanaler, skulle jeg vælge kanaler skulle jeg ringe til dem, hvilket betød 30 - 40 minutters ventetid i telefonen. Derefter skulle jeg selv vælge de tv kanaler jeg ville ha, men kunne jo ikke se hvad kanalerne indeholdt, så længe jeg sad ved telefonen....
Nå men i maj eller var det i juni måned, fik de det til at fungere, så jeg selv kunne vælge kanaler.
Men oven i overnævnte problem, havde jeg problemer med at se hvad jeg skulle betale, har siden Januar i år (2017) ikke haft mulighed for at finde min regning på mit yousee.
Her i går, kviterede yousee med en julegave jeg sent vil glemme, de har nemlig tilladt sig helt at lukke for mit internet og tv, og vil kun åbne igen, hvis jeg betaler for hele året her og nu !!!
Jeg har over 50 e-mail hvor jeg har både gjort opmærksom på at jeg ikke kunne komme ind og betale min regning og forsøgt at finde frem til en brugbar løsning, men intet hjalp og at forvente at yousee der er blevet så stor, at de har råd til at skide på deres kunder, at de ville gøre det muligt for mig at betale før de lukkede for internet og tv, er et umuligt ønske.
Så nu vil vi her i familien, sidde uden tv og internet julen over....
STORT TAK TIL YOUSEE for den fornemme "julegave" !!!!!!!!!
Omdømme 5
Badge +7
Hej ForumBruger908

Det kan jeg godt se ikke virker efter hensigten :(

Kontakt gerne vores support, så vi kan få fejlmeldt dit login, og løst udfordringen hurtigst muligt.

Kontaktoplysninger til support:
https://kundeservice.yousee.dk/kontakt-os
Omdømme 5
Badge +7
Hej Bruger850

Jeg beklager den dårlige oplevelse mange gange :(

Jeg håber at du har fået det løst nu ellers vil jeg bestemt anbefale, at du kontaker vores kundeservice, så vi kan få fundet en løsning.

Kontaktoplysninger og åbningstider findes via linket i svaret ovenfor.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)