Hjælp til TDC Mobil Sikkerhed APP

• Deltager
  • 2 kommentarer
Har installeret denne sikkerheds app på min sted datters mobil.

Har også lagt nogle andre programmer ind for at hjælpe med at overvåge mobilen i tilfælde af tyveri.

Problemet er at en af disse programmer kan TDC appen ikke lide og siger den er en potentielt uønsket program, og giver mig ikke nogen muligheder for at ignorere den for efter tiden. Faktisk har jeg kun muligheden for at slette den eller gå tilbage velvidne at under næste scanning vil den finde den igen og brokke sig.

Resultatet har været den har nu fjernet det program 5 gange fordi min sted datter eller en af hendes venner som nogen gange synes det er sjovt at tage mobilen har kommet til at slette da TDC app kun står på dansk, skal lige sige min sted datter er fra skotland og er ved at lærer dansk.  Og TDC appen forvirer hende meget når den dukker op og siger PASSPÅ.

Det ville være rart hvis der var en måde at få den skide app til at ignorer den anden app.

3 Kommentarer

Omdømme 3
Badge +1
Hej

Mener app'en kører som et antinvirus på en computer... Man kan kun køre et af gangen...

Det andet program er ikke et virus scanner program.

Men en tracer og logger jeg har installeret netop fordi det er min sted datters og ville have ekstra beskyttelse i tilfælde den blev stjålet ud over den der er fra google selv og i TDC program.

Takke være alle 3 har jeg en gang nu fundet telefonen da hun havde tabt den alle 3 til sammen gav mig 100% den rigtig location men alene var de ikke tæt nok men sammen er de.

Da de netop operere på forskellige måder, det er også takke være det program jeg installeret jeg har kunne bevise 1 gang at en af hendes venner i sjov havde ringet til et nummer der kostede penge så hendes forældre måtte  betale, af en eller anden grund syntes den skole veninde at det var sjovt, hun vidste ikke det ville koste penge typisk.

Kan åbenbart ikke redigere mit sidste indlæg for at tilføje at det er netop derfor jeg gerne ville have at TDC virus scanner app'en ignorere den logger når den scanner da jeg som sagt er bange for det er ved en fejl efter scanning når den popper op hun kommer til at slette den.

Og det kan ikke være rigtigt du ikke kan fortælle TDC Appen at denne fil/app er ok ignorer den næste gang du scanner og for eftertiden?

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)