Har en xxxx@mail.dk adresse men kan ikke oprette en ny.

• Deltager
  • 2 kommentarer
Hej,

Jeg har et par e-mail-adresser med serveren  "mail.dk"  . Der er plads til 5 stk. adresser, men når jeg vil oprette en ny, kan jeg kun vælge mellem disse servere:

youmail.dk

youseeme.dk

youseepost.dk

i gamle dage :-)  havde jeg ingen problemer med at oprette fra en lang liste over server-navne.

Hvad sker?

/Ib

5 Kommentarer

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Stefan har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
Hej IBDEMO

Jeg kunne se, at du ikke havde fået et svar.

Man kan kun vælge endelsen@mail.dk, hvis man har mailboks fra TDC. Ud fra det du har skrevet, kan det lyde som om, at du har mailboks hos Yousee.

Hvis din mailboks er hos TDC, så er det umiddelbart en fejl, der skal ses nærmere på. I så fald er det en god idé, at du kontakter os. Det kan du gøre her: http://tdc.dk/kontakt/

/Stefan

Ok, men jeg har altid haft min mailbox hos TDC. Da vi gennem antenneforeningen fik YouSee, blev jeg overtalt til at flytte mailboxen til YouSee, uden at det ville give nogen problemer. Jeg må prøve at ringe til jer, selv om det er meget svært. At skrive sker der normalt aldrig noget ved.

Hej

Jeg tror du har fået oprettet en gratis feemailkonto hos TDC, og at den ikke blev tilknyttet dit bredbånd, mens din antaenneforening var hos TDC. 

Domænet@mail.dk ejes af TDC og kan ikke flyttes hen til Yousee. 

Hvis din@mail.dk stammer fra freemail-ordningen, skal du betale TDC et beløb om måneden for at beholde den, men det er da fjollet når du har bredbånd hos Yousse. Så er det bedre at skippe din mail-adresse  - og oprette en ny mailbox på dit bredbånd.

Freemailordningen er ved at blive udfaset, så det vil kun være et spørgsmål om tid, før du ikke kan tilgå din mailbox, hvis altså den i sin tid ikke blev tilknytet dit bredbånd. 

Ved ikke helt om det gav mening - ellers må du spørge igen. 

Jeg ved ikke hvem du er og hvad din baggrund er, men jeg har lige forelagt det du siger for TDC. Det er normalt at der kan ske en migrering af TDC/YouSee i en fase som den vi var igennem i antenneforeningen.
@mail.dk bliver heller ikke lukket ned for adgang.

Så, nej - dit svar gav ikke mening.

IBDEMO skrev:

Jeg ved ikke hvem du er og hvad din baggrund er, men jeg har lige forelagt det du siger for TDC. Det er normalt at der kan ske en migrering af TDC/YouSee i en fase som den vi var igennem i antenneforeningen.

Min deltagelse som bruger af forum strækker sig over en årrække, og jeg har ikke hørt at en mail.dk adresse kan overføres til et yousee abonemet.  Så blev jeg også klogere.

Jeg skrev det til dig, fordi der har været så mange kunder der pludselig ikke har kunnet åbne deres webmail, netop på grund af en slettet fremail-konto (ordet freemail er forandter til Netbasic) , derfor kunne det jo godt være det var det der var ivejen med din.  Beklager at jeg tog fejl.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)