Svar

Har oprettet mine 4 e-mails adresser i Outlook2016. Modtager så alle e-mails 4 gange....

Kan både sende og modtage e-mails fra alle 4 e-mailadresser. Problemet er indgående mails. De kommer til alle 4 ligemeget hvem den egentligt er sendt til? Nogle gode forslag til at rette fejlen?
icon

Bedste svar af joern 18 maj 2017, 18:47

Du skal gå ind i "Send/Modtag" og gå ned i "Send/Modtag-grupper. Her skal du gå ned til "definer send/modtag-grupper. Du skal nu vælge "rediger". Så fremkommer en menu, hvor den enkelte mailadr. står. Her skal du gå ind i tre af dem og fjerne fluebenet i Medtag den valgte konto i denne gruppe.
Nu hentes kun mails én gang.

Se original

5 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +7
Du skal gå ind i "Send/Modtag" og gå ned i "Send/Modtag-grupper. Her skal du gå ned til "definer send/modtag-grupper. Du skal nu vælge "rediger". Så fremkommer en menu, hvor den enkelte mailadr. står. Her skal du gå ind i tre af dem og fjerne fluebenet i Medtag den valgte konto i denne gruppe.
Nu hentes kun mails én gang.
Ja, sørme så. det altid bare et flueben eller 3........ Takker. Nu modtages mailen kun1 gang....
Omdømme 5
Badge +5
Hej Kkronbrog

Dejligt du fik det løst og tak til joern for løsning :) Jeg har markeret hans svar som bedste svar (løsning).
Omdømme 7
Badge +7
Kasper skrev:

Hej Kkronbrog

Dejligt du fik det løst og tak til joern for løsning :) Jeg har markeret hans svar som bedste svar (løsning).

Har du nu også gjort det?
Omdømme 5
Badge +5
Hej joern

Undskyld miss-click! :) Sådan, nu har du fået den.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)