Grotesk sagsbehandling af TDC!

Er der nogen blandt jer som ved hvad jeg skal stille op med TDC i forbindelse med at jeg ikke kan trænge igennem til dem, med noget så simpelt som en nummerflytning??? Jeg har selv tidligere fået flyttet mobilnumre og aldrig har det været et problem! Så derfor undrer og støder det mig i den grad at jeg ikke kan trænge igennem til kundeservice og få mit nummer flyttet efter mit ønske. Jeg har faktisk loven på min side men har arbejdet med denne nummerflytning i omkring 1 år nu og det synes jeg ikke kan være rimeligt!! Hvad synes i?? Har i oplevet nogen ligende eller ved hvad jeg skal stille op???

Jeg har et mobilnummer som har stor sentimental værdi for mig, da det var det første nummer som nogensinde har gaft. Fik nummeret med en ny mobil, tror det var en "Alcatel" og så var den vist orange, af alle farver :-) Dette mobilnummer vil jeg gøre utrolig meget for at beholde da det betyder så meget for mig, det skal jeg lige love for jeg bliver testet for lige nu, om jeg virkelig vil gøre meget for at beholde dette vigtige nummer for mig!!

Har da aldrig i livet hørt om at en nummerflytning skulle være så krævende...jeg har nu været i gang i ca. 1 år med at kæmpe med TDC om at få, dette meget personlige og vigtige nummer for mig, flyttet fra TDC til TELMORE. Man kunne få den tanke at det burde vel ikke være det helt store problem, i det at Telmore er en underafdeling af TDC! Ja TDC købte TELMORE omkring ved årsskiftet 2003/2004.

Håber utrolig meget på hjælp! Ellers håber jeg vi kan udveksle erfaringer og løsninger for at gøre tingene lettere for os alle sammen!!

Tak allesammen!

5 Kommentarer

Omdømme 5
Badge +4
Hej Enemark1.

Jeg tror du griber det forkert an. Det er ikke DIG der skal flytte nummeret. Det er Telmore, der flytter nummeret for dig. Se på dette link: https://www.telmore.dk/hjaelp/nummerflytning#Link1

Derefter er det Telmore der skal slås med TDC Glad humørikon Sådan er det så vidt jeg ved med alle telefonselskaber. Glad humørikon

Venlig Hilen

Brian

Hej BrianHHansen eller Brian.

Ikke for noget, men det er lige før et barn på 12 år ved, det du beskriver som fremgangsmåden for nummerflytning.
BrianHHansen skriver" Derefter er det TELMORE der skal slås med TDC
Omdømme 1
Jeg føler med dig. 

Min historie kort fortalt:

Jeg kontakter en TDC butik, fordi min mands telefon skal flyttet fra telmore til Yousee.

Efter en måned er min mands nummer ikke flyttet og ved henvendelse er det TDC der har anuleret flytningen.

Det sidste jeg har hørt er at det nu er yousee der har anuleret min ordre. 

Det var super kort fortalt. Hvis du vil have den hele historie kan du se den her.

http://forum.yousee.dk/t5/Mobil-og-Telefoni/Nummerflytning-inden-for-samme-selskab/m-p/6249#M323

Du spørger hvad du skal gøre?  

På den stive måde systemet er bygget op, kan medarbejderne desværre ikke gøre så meget, men hvis du bliver ved, så støder du ind i en medarbejder der virkelig vil gøre sit yderste for at få systemet til at fungere til din fordel.  Sådan en har jeg fundet i Telmore.

Pøj Pøj. 

God dag Maja

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)