Gammel TDC mail - lukket ned mod ønske


I forbindelse med skift fra TDC til YouSee fik vi at vide, at vi bare skulle ringe til YouSee og meddele, at vi ville beholde vores .....@mail.dk. Hvilket vi gjorde.
Det er nu 10 dage siden og 15 opringninger, hvor flinke unge mennesker meddeler, at det nok skal komme til at virke - om 1 time, om 3 dage, om 15 min, jeg ringer tilbage........
I den sidste samtale bliver jeg spurgt, om vi ikke har modtaget mail, hvor vi skulle bekræfte, at vi ville beholde vores mail. Vi har ikke modtaget den mail. Nu er vores mail lukket ned. Hvis jeg skriver fra anden mail til min tdc mail, får jeg ingen fejlmelding.
Er der andre, der har oplevet noget lignende og fik I problemet løst?:?

1 Kommentar

Omdømme 5
Badge +7
Hej Bruger462

Jeg kan se at der ikke har været nogle andre brugere inde forbi med svar - så hermed mit input :)

Hvis du stadig ikke har fået løst udfordringen, så vil jeg helt klart anbefale dig at kontakte vores support igen. Forummet kan ikke hjælpe med dette - selvfølgelig helt okay at du spørger om andre har oplevet lignende :)

Imidlertid håber jeg at du har fået det løst.

Vh.

Besvar

    • :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)