Gamle mail

Hvordan genskaber jeg gamle mail, fe.ks mails fra år 2000 og frem til d.d. ???

Claus

3 Kommentarer

Omdømme 1
Hej Claus

Er det mail du har slettet på webmail? 

Hvis ja er der ikke stor sansynlighed for at du kan få dem igen.

Er det webmail du ikke llængere har adgang til?

Eller er det mail der har været tilgængelige i din mailklient, men nu er slettet?

Eller er det mail du har gemt på et usbstik?

Hvis det er det, så kræver det at du har en mailklient indstaleret på din pc, og så burde det være nok at dobbeltklikke på en mail der likker på usbstikket. 

Hej  igen,

Nej  jeg har ikke slettet alle mine gamle mail og jeg bruger kun denne mailkonto gennem en browser!

Når man bruger "Søg" funktion kan man "kun" søge et begrænset antal år tilbage f.eks 2010.

Hvordan finder/genskaber  jeg mail fra f.eks år 2000-2005 ?

Claus

Omdømme 1
Hej

I mit tilfælde får jeg vist 50 mails pr. side, men det har jeg ikke rigtig brug for, da jeg altid sletter mail der ikke er vigtige.  Prøv at tjekke hvor mange du får vist, ved at gå ind på indstillinger > Generelt > Antal mails pr. side.   Der er vist ikke andet at gøre end at gennemgå dine mail manuelt, for at finde dem. 

Du skal lige huske at der er et max. antal  ind indbakke kan rumme. Er der tæt ved 1000 kan du ikke længere modtage flere mails, og heller ikke hvis grænsen for størelsen er nået. Min indbakke kan rumme 10 MB, men det kan godt være din kan rumme 1 GB, hvis du har forhøjet den. 

Jeg vil anbefale dig at oprettet mapper efter årstal og  måske måneder og så flytte dine mails hen i dem. Så vil det være nemmere for dig at finde dem igen. 

Eller oprette mapper efter kategorier. 

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P