Spørgsmål

gamle emailadresser

Jeg har nogle gamle emailadresser fra TDC tiden.
Dem vil jeg gerne beholde.
Nu har jeg fundet ud af at det koster ca 60 kr. om måneden for et såkaldt netbasis
abonnement.
Jeg vil gerne beholde adresserne.
Jeg ved ikke hvordan jeg får adgang til dem
De videresender automatisk til min nuværende adresse
Jeg har ikke rettet på dem i årevis

Hvordan flytter jeg dem og opsiger netbasis

En af adresserne er xxxxxxxx(a)mail.dk

Venlig Hilsen

Karsten

//Redigeret af Kasper d. 9/6-17: Sløret mailadresse.

2 Kommentarer

Hej

For det første må vi ikke skrive personlige oplysninger her i forum, så jeg anmelder dit opslag så din mailadresse kan blive slettet. :D

Jeg synes det lyder underligt at du skriver mail-adresser i flertal.
Vil det sige at du betaler 2x60 kr. for to mail-netbasic abb. ? Eller er den ene et alias for den adresse du har skrevet?

Da du betaler for et netbasic abonnement, må du have oprettet et login dengang du oprettede dit netbasic. Brug det til at komme på dit netbasic's webmail.
https://mail.yousee.dk/

Da det er meget gamle mailadresser, tvivler jeg på du kan beholde dem uden at betale for dem. Jeg synes derfor du skal kontakte yousee, for at høre om du evt. kan tilknytte den ene mailadresse til dit yousee-bredbånd, hvis altså du har bredbånd ved yousee? Så kan du også få at vide hvilke muligheder/konsekvenser dine overvejelser kan give.

Du kunne jo også beslutte dig for at droppe de gamle adresser (Opside dit abb.) og i stedet oprette en gratis mailkonto hos google. Så er du frit stillet hvis du skifter netudbyder.
Omdømme 5
Badge +4
Hej Karsten,

Kunne du bruge Maja's gode råd?

Hvis du kunne, så må du meget gerne markere det som "bedste svar", ellers må du endelig sige til, hvis du fortsat mangler hjælp! :)

Vh
Nikolaj

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)