Fyldt mailbox

Jeg har fået besked på at min mailbox er fyldt og prøver nu at gå ind og slette alle de mails der ligger på min server, men jeg ved ikke hvordan jeg skal gøre det !!

17 Kommentarer

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Angelika har modtaget fra andre medlemmer.

Hej

Du skal oprette et login til TDC Selvbetjening. Efterfølgende skal du tilknytte din mailadresse, til det login du har oprettet.

Vejledning:

1.

Gå ind på  http://mail.tdc.dk/ - klik på opret login oppe til højre, udfyld de relevante oplysninger.

2.

Tilknyt din mailadresse, til det nye login du har oprettet: http://kundeservice.tdc.dk/privat/faq.php?id=23525

Nu kan du logge ind på din mail http://mail.tdc.dk/ og slette de relevante mails, som fylder inde på serveren.

Det er sansynligvis læste og slettede mails der ligger i din papirkurv, der skal helt slettes.

Jeg får hele tiden besked på engelsk om, at min mailbox er overfyldt. Jeg har ingen mails i det jeg umiddelbart kan se på min PC og forstår derfor ikke hvad der menes.

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Stephen1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej LasseAufeldt

Hvis nogen skal have mulighed for at besvare dit spørgsmål, er der behov for, at du forklarer hvilket mailprogram du bruger - et det fx Webmail eller et mailprogram på din pc - og i givet fald hvilket?

Hvis du henter mails fra Webmail/TDC's server til et mailprogram på din pc, bliver der så gemt en kopi af dine mails i din postkasse på serveren, så det evt. er din mailbox hos TDC, der er overfyldt?

I hvilken situation kommer fejlmeddelsen?

Mvh Stephen

Tilføjelse:

Det er sandsynligt, at fejlmeddelelsen kommer, fordi din mailbox hos TDC/Webmail er fyldt (evt. af spammails). Prøv at logge ind på din Webmail og slet alle unødvendige mails i alle mapperne.

det står jeg har brugt 6% af 1 GB, og mails bliver returneret -.  hvordan kan det være???

Hej. Jeg har samme problem: Jeg benytter Webmail, og de som sender mail til mig, får besked om at min postkasse er fyldt. Det er den ikke. Jeg har tjekket indstillinger. Tror, at det er et problem med en mail-server hos TDC. 

Løsning: Hvis der er mere end 1.000 mails i indbakken, skal der slettes mails fra indbakken.

Så hvad er point af at have 1GB plads hvis det kunne kan være 1000 mails totalt. Og hvordan kan man får forhøjet mængte af mails, så?

...og en ting til.  HVordan kan det være at mailen går til en helt anden person og andet mail addresse?

end den jeg betaler for?

Jeg tror ikke, at du kan få forhøjet antal af mails. Men du kan oprette en ny mappe.
Vælg "Mapper" og klik "Opret".
Flyt evt. mails fra din indbakke til den nye mappe.

Hej requa

Det hjælper desværre ikke at flytte dine mails til andre mapper. Alle mails i alle mapper tælles med i samlet antal. Det er derfor det også er nødvendigt at tømme sin papirkurv og sin spam-mappe.

Hvis du vil gemme dine mails, kan du evt. kopiere dem hen på et USB-stik, eller du kan indstallere et postpogram på din pc. Så er du ude over problemet en fyldt post kasse. Postpogrammet kan indstilles til at slette mail på TDC's server (webmail) når postpogrammet på pc'en, automatisk  har hentet mails på webmail.

Kan du uddybe dit andet spørgsmål. Det lyder da mærkeligt hvis du ikke får dine mails. Står du evt. med et alias, og at det er den der "ejer internetforbindelsen" som får dine mail.

Husk lige hvis du uddyber dit spørgsmål at du hels ikke må skrive dine personlige oplysninger, så som mailadresse, kontonummer m.m.  Mailadresse kan evt. skrives sådan  xxx@mail.dk

der bliver skrevet:

Mailen er sendt. Mailen kunne dog ikke gemmes i mappen "Sendt". Dette skyldes muligvis, at din mailboks er fyldt op.
 Klik  for at komme tilbage. Brug ikke browserens Tilbage-knap (eng.: Back).Fejlnummer: 720samtidig står der at jeg kun har brugt 1 % af min Guanset er jeg utilfreds, denne mail adresse er det eneste jeg får for pengene udover selve forbindelsen og nu skal jeg ud at rejse - hvis ikke TDC (håber de gider kigge med) ordner problemet hurtigt så jeg ikke oplever problemer mens jeg er væk går mine mange penge til stofa fra jeg kommer hjem.mange hilsnerJesper, der heller aldrig har glemt at TDC slettede mit websted, der kom først op blandt hundredetusinder af andre sider når man googlede efter den tyske sociolog og systemteoretiker Niklas Luhmann  
Hej

.

Jeg har ledt lidt på nettet, og har en mistanke om at det er din opsætning af netværksforbindelse, der er noget galt med. Hvis det er det, kan du jo næppe klandre TDC.

Du kan ikke regne med at TDC svarer dig her i tråden, og da du skal ud at rejse vil jeg anbefale dig at ringe til kundeservise.

Det lyder mærkeligt, at TDC sletter en webside, uden at have meddelt dig dig. Hvis det er tilfældet, må det være en fejl. Jeg ved ikke hvorfor TDC har slettet dit websted, men at den først dukkede op blandt hundredetusinder af andre sider når man googlede efter den tyske sociolog og systemteoretiker Niklas Luhmann, skyltes udelukkende hvad du havde skrevet i "header" sektionen. TDC har ingen indflydelse på hvordan, eller hvor ofte en webside bliver fundet af Google.  

Hvad gør jeg for at få den til at fungerere

Hej mo57

Denne tråd er over et år gammel, og der er skrvet meget i den. Desværre skriver du ikke meget om det du tænker på og det du er i tvivl om. Derfor er det svært at hjælpe dig.

Handler det kun om en fyldt mailbox eller handler problemet  om din mailbox der ikke fungerer eller måske der er ploblemer med det mailprogram du har på din pc? Prøv at oprette en ny tråd via dette link.

/t5/forums/postpage/board-id/BoardExample2

Skriv gerne en kort overskrift der handler om det, du gerne vil have hjælp til. Glad humørikon

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)