funktionsfejl på webmail

• Deltager
  • 2 kommentarer
Min webmail har irriterende lange svartider p.t. - mens alt andet på min computer fungerer med normal hastighed. Og det sker lidt for ofte, at jeg får mærkelige beskeder, f.eks. "mailen kan ikke besvares, da den ikke eksisterer", når jeg har lige har skrevet en mail og overhovedet ikke vil besvare den, men bare trykker på "send"-knappen! Somme tider finder jeg den i "kladder"-mappen, hvor jeg ikke selv har flyttet den hen. Har TDC et serverkapacitetsproblem, eller hvad er der galt?

4 Kommentarer

Hej Shak

Hvis det er en funktionsfejl skal det selvfølgelig tjekkes.

Her llidt andre oplysnoinger.

Hvis der ikke skrives eller automatisk sættes en svar-mailadrese i til-feltet, gemmes den mail du lige har skrevet i kladde-mappen, og så vil du højst sansynlig få en meddelelse om, at mailen ikke findes, da den nu ligger i kladder.

Er din java opdateret fornylig? Det kan du gøre via denne side:

http://java.com/en/download/index.jsp

Er Windows update aktiveret til automatisk at hente og indstalere opdateringer?

Har du slettet browserdata?

Hej Maja,

tak for svar - alt, hvad du foreslår, er allerede gjort, måske bortset fra det med at slette browserdata. Hvilke data mener du?

Vh Shak

Hej Shak

Hvor længe har du oplevet fejlen.

Har du også prøvet at skifte browser? Er fejlen den samme?

På mit arbejde er internet eksplorer helt håbløs, så der bruger jeg kun chrome.

https://www.google.com/intl/da/chrome/browser/

Det er de data som din pc henter, når du surfer på nettet, og som fylder i din pc.

Midlertidige internetfiler og websteder, cookies og webstedsdata, oversigter over sider du har besøgt.

Lars/giweo har lavet en god liste her, alt efter hvilken browser du bruger. /t5/TDC-Play/Kan-ikke-afspille-downloaded-musik/m-p/118350#M5744

I det sidste døgn, har jeg oplevet at forumsiderne er ufattelig længe om at dukke op, men jeg har yousee-bredbånd. Jeg regner dog med at det er en midlertidig "samlig klumper" der skal i gennem kablerne.

Hej Maja,

det har irriteret mig i nogle uger... Men nu sidder jeg faktisk og skriver det her i Chrome, og det fungerer lynhurtigt. Så det er nok mig der skal have ryddet lidt op. Tak for hjælpen!

Shak

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P