Freemail.

• Deltager
  • 6 kommentarer
Hej,

Jeg oprettede for mange år tilbage en freemail hos tdc, og jeg har den åbenbart stadig, hvilket også er fint. Nu har jeg så læst mig frem til, at de er i gang med at 'afvikle' denne.

Nu er det heldigvis sådan, at vi har et bredbånds abonnement hos tdc. Så hvis jeg skal undgå at miste min mailadresse, kan jeg så få den flyttet over på vores bredbånds abonnement, så jeg ikke mister den?

EDIT: Jeg har INGEN abonnementer tilknyttet mit login overhovedet. Under tjenester står der følgende:

TDC Play
Webmail: xxxx@xxxx.xxxx.xx

TDC Forum

Der er flueben ved dem alle 3.

På forhånd tak.

2 Kommentarer

Hej Panda

Helt korekt. 

Skynd dig at ringe til kundeservice og få dem til at tilknytte dine abonnementer til dit tdc logon.  Hvis altså ikke du allerede har mistet den mailkonto, og så må du kunne oprette en ny og tilknytte den til dit tdc-bredbånd.

Husk hvis det er en webspeed-konto du har, kan du ikke tilknytte den til et evt. tdc logon. men så skal du se dine abb. under Mit Yousee og har du tjekket om du kan se den gamle mailkonto ved at logge ind på https://webmail.yousee.dk/.  

Jeg mener at kunne se på startsiden for mail, under sidste mailfejl, at det var muligt selv at tilknytte sit abb. men da du tilsyneladende ikke har fået tilknyttet alle dine abonnementer, synes jeg du skal være på den sikre side og ringe til dem.  

Hej MajaH,

Jeg har været i kontakt med kundeservice, og jeg får tilsendt et brev, så jeg selv har mulighed for at flytte mailen over på abonnementet. Jeg vender lige tilbage, hvis problemet er løst.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)