forsvundne mails | YouSee Community
Spørgsmål

forsvundne mails

Hvor pokker er mine mails blevet af , ret irreterende da mange af disse netop var gemt da de indeholdt mange oplysninger , de er simpelthen forsvundet tilbage fra maj. /april. og frem til ca 30. nov.
hjælp hvis i kan , kan man få dem tilbage. ????

3 Kommentarer

Badge +2
Hej

Det lyder umiddelbart mystisk hvis dine mails er forsvundet.

Er du logget på via yousee.dk eller via outlook? 🙂

Özcan, Yousee Forum Team
Hej Ozcan
Jeg skifter lidt men overvejende hentes de ned til mig med windows live mail, og nogle ses på yousee webmail. må indrømme har lige fået den nye huawei 20 lite jeg slog til på tilbuddet fra yousee. og fik tlf, sat op til at modtage mail`s, men mener ikke jeg har klokket i det , de mails jeg taler om er dem på yousee webmail. heldigvis ser det ud til at jeg på mine 2 computere har nogle af de mails som var værst at skulle undværre. iøvrigt bryder jeg mig ikke om jeres nye webmail. det er uoverskueligt det gamle var bedre, synes jeg , måske man har svært ved at fornye sig ? men studser lidt over at der andre der har samme problem med mistede mail`s , er det inde hos jer problemet ligger, dette bringer ubehagelige minder frem fra da i pludselig fjernede min ret til at høre Musik . mv. henrik::
Omdømme 7
Badge +7
Hej

Vi kan desværre ikke genskabe nogle mails.

Det lyder som om, at der ikke er sat en indstilling i nogle af dine mailklienter, der skal sørge for at gemme en kopi på serveren (webmailen). Især efter du skriver, at du har fundet nogle mails fra en anden computer.
Hvis den indstilling ikke er sat, så hives mails ud af webmailen fra den enhed der første åbner mailen. Så trækkes ud fra webmail og derned på :)

Jeg håber du har fundet alle dine mails igen 🙂

Besvar