Svar

Forsvundet indbakke!


  • Deltager
  • 2 kommentarer
Hejsa

Har nu i et par dage desperat søgt efter min indbakke, men den er pist forsvundet...

Logger mig på som sædvanligt, men får bare forsiden og ingen mulighed for at se mine mails.

Nogen ideer???

icon

Bedste svar af Bode 28 februar 2011, 14:44

Hej Maja

Du havde fuldstændig ret, - har ringet til TDC og fået rettet det. 1000 Tak for hjælpen.

Mvh. Bode

Se original

6 Kommentarer

Hej Bode

Velkommen til TDC-forum.

Du kunne prøve at opdatere Java og flash via denne testside.

http://kundeservice.tdc.dk/testcenter/

Hvis ikke det har hjulpet, kunne du prøve at skifte browser:

http://www.mozilla.com/da/firefox/

eller

http://www.google.com/chrome/?hl=da&hl=en&brand=CHMI

Har installeret nyeste version af både java og flash player, men stadig hjælper det ikke. Har også forsøgt mig med google chrome, men heller ikke der kan jeg finde mine mails. Er logget på, men altså stadig ingen indbakke!

Hej Bode

"Logger mig på som sædvanligt, men får bare forsiden og ingen mulighed for at se mine mails."

 

For lige at være sikker.

Du kan logge på webmail sådan:

Sort bjælke øverst - Mit TDC - TDC Mail

Hej igen Bode

Nu kommer jeg med et gæt.

På Netbasis siden http://kundeservice.tdc.dk/privat/faq.php?id=26068 står der at

Pr. 1. oktober 2010 ændrer TDC prisen for Netbasis abonnement. Prisen ændres fra 0 kr. til 29 kr./md.

 

Neders på siden står der i et blå felt:

Bemærk - For at flytte din netbasis mailkonto til dit bredbåndsabonnement, kræver det, at du ikke allerede anvender mailkontoen som er tilknyttet dit bredbåndsabonnement. Har du allerede en mailkonto på dit bredbånd, vil denne mailboks blive slettet (både mailadresse og mails). Hvis du vælger at slette din eksisterende mailboks på dit bredbåndsabonnement, anbefaler vi, at du hurtigst muligt flytter dine mails fra denne mailkonto.

--------------------

Hvis det har noget med en gammel freemail-konto at gøre, som ophørte for 5 måneder siden, kunne det jo tænkes at din freemail er flyttet til dit bredbåndsabonement, og at det er derfor du skal tilknytte din mail dertil.

Ovenstående er rent gætteri og jeg vil derfor anbefale dig at kontakte TDC.

Hotline og fejlservice*  80 80 80 47   8-20

-----------------------------

Du er meget velkommen til at vende tilbage til denne tråd, når du har nyt, for at dele din viden med os andre;

Hej Maja

Du havde fuldstændig ret, - har ringet til TDC og fået rettet det. 1000 Tak for hjælpen.

Mvh. Bode

jeg har det samme problem ,jeg er logget på men kan ikke komme ind på mails via chrome

Besvar

    • :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)