Mit løbende abonnement på Office 365 hos YouSee udløber den 11 december 2017 og skal som sædvanligt fornyes 1 år frem via Microsofts hjemmeside.
Microsoft har allerede udsendt flere mails vedrørende udløb; men hvis man fornyer via deres link i mailen bliver man betalende kunde hos Microsoft, selvom man har et løbende abonnement hos YouSee.
Den licensnøgle som ligger på Mit YouSee, er den gamle fra sidste år, så forsøg på fornyelse med den nøgle resulterer bare i at den stadig udløber den 11 december.
Jeg har ikke problemer med proceduren for fornyelsen; men mangler bare en valid licensnøgle.
Har forsøgt at henvende mig til både kundeservice og support men har endnu ikke haft held til at træffe en medarbejder, der kunne fortælle hvornår, hvordan eller om YouSee sørger for en ny licensnøgle:-(
Kan nogen hjælpe med et bud på en løsning eller kontakt til en medarbejder hos YouSee, der ved noget om dette?
PS. - Den løbende ordning blev indført hos kunder som havde Sikkerhedspakke med Homedisk dengang homedisken udgik af sortiment.