Svar

Forkert ordre

• Deltager
  • 6 kommentarer
Hjælp hvad gør jeg?

Vi fik et brev med tilbud om at udskifte boxen til Hometrio til en ny model. Det sagde vi ja til. Boxen kom, der kom et brev med bekræftelse af, at vi udskifter boxen den 3. juni 2015.

Vi skifter boxen den 3. juni, men intet virker. 1. opkald til tdc kundeservice: Det vil først blive tilsluttet mellem 12.20 og 13.20.

Kl. 14.00 virker stadig hverken tv eller internet. 2. opkald: Det vil de se på i løbet af en time, men de kan bekræfte, at telefonnummer mv. skal overgå til en os totalt ukendt person på vores adresse. Det protesterer vi mod, der skal ikke ændres på nogen navne. Det bliver der sagt ok til.

Kl. 15.30 ringer vi igen, da stadig intet virker. En person kommer med forskellige forslag om at slukke og og genstarte mv., mens vi har telefonforbindelse. Intet sker. Han vil tale med andre, og vende tilbage. Det gør han ret hurtigt, der bliver trykket på knapper og flyttet kabler uden virkning. Vi får et andet telefonnummer til en anden person.

4. opkald er til en, der har forstand på systemet, og tv og internet kommer til at virke.

5. juni (Grundlovsdag) om morgenen får vi 4. mails til den ukendte person, der blev nævnt i 2. opkald, om at flytning af numre og abonnement vil blive overført d. 10. juni 2015. forbindelsen vil blive afbrudt fra tidligt om morgenen, og nyt hometrio-abonnement oprettet. Forsøger at ringe til tdc kundeservice, men de kan/vil ikke gøre noget før mandag, når det er hverdag igen, dvs. 8. juni.

I dag, den 6. juni får vi en erhvervspakke fra tdc til samme person, antagelig med installationsvejledning mv.

MEN

- der bor ikke nogen andre på vores adresse.

- vi vil beholde vores telefonnumre.

- vi vil beholde vores abonnement.

- vi vil ikke have forbindelsen afbrudt onsdag morgen.

icon

Bedste svar af ibra 10 juni 2015, 10:07

Jeg er i dag blevet ringet op fra TDC, og er blevet lovet at vores aftale fortsætter uden ændringer. Jeg har stadig adgang til internettet, og telefonerne virker, så jeg vælger at tro på det.

Hvor havde det hele været meget nemmere, hvis den første medarbejder hos "kundeservice" havde troet på, at der var sket en fejl.

Tak til MajaH og Andreas her på TDC Forum.

Se original

11 Kommentarer

Hej Ibra

hmm - Jeg har godt nok læst mange historier her i forum, men din er aligevel til topkarekter til tdc. Magen til roderi skal manda godt nok lede længe efter. 

Jeg sørger lige for, at en fra tdc ser hvad du har skrevet, for det kan da ikke hjælpe at jeg siger "Ring til Kundeservice." 

Jeg troede ikke, det kunne blive værre, men det kunne det!

Jeg har i dag været i telefonkontakt med det såkaldte kundeservice i 45 minutter. Resultat: De kan ikke gøre noget, da de har et personnummer på den person, der hævder at skulle overtage vores adresse, telefoner, internet og tv. Jeg blev henvist til at indsende en klage, der så vil blive besvaret inden 10 arbejdsdage.

Det hjælper ikke:

-  at de har vores personnumre,

- at vi har haft telefonnummeret siden 1983,

- at personen ikke er tilmeldt på vores adresse,

- at vi på ingen måde har bekræftet at ville afgive aftalerne.

Jeg ved ikke hvad jeg skal gøre, det skulle ske på onsdag - men vores fastnetnummer er allerede koblet fra, vi kan hverken ringe ind eller ud på fastnettelefonen.

HJÆLP!

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Andreas_O har modtaget fra andre medlemmer.

Hej Ibra og Maja, 

Sikke dog en rodebutik - det er noget, som vi skal have løst hurtigst muligt. 

Jeg har sendt Ibra en privat-besked, som jeg afventer svar på. 

/Andreas 

Og jeg har svaret. Håber meget på at det hjælper.

ibra

Der er endnu ikke sket noget som helst, og der er ikke særlig lang tid til onsdag morgen. Er den eneste mulighed en politianmeldelse af identitetstyveri?

Så er der lovet en løsning, der skulle virke fra i morgen. Det var "en personlig fejl" fra TDC. Hvorfor har ingen villet se på den mulighed, før vi kom op i hierakiet?

Jeg vender tilbage, hvis jeg har internet i morgen.

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Andreas_O har modtaget fra andre medlemmer.

Hej igen Ibra, 

Jeg kan ikke se, at jeg har modtaget en besked fra dig. 

Det lyder godt, at du har fået kigget på problemet. Du kan altid hive fat i mig, hvis der er noget :-)

/Andreas 

Hej Andreas.

Jeg har besvaret din mail i går. Og jeg har ikke fået fejlmelding på den, så den bør være et sted i Cyberspace.

Mvh. ibra

Omdømme 1

Det var ikke mail'en, som du skulle besvare. Du skulle besvare min private besked, som jeg har sendt dig. 

Den kan du se øverst i højre hjørne. Der skulle gerne stå, at du har 1 ulæst besked :-)

/Andreas 

Se i munulinien.

Der står sikkert 1 istedet for 0 ulæste.

Jeg er i dag blevet ringet op fra TDC, og er blevet lovet at vores aftale fortsætter uden ændringer. Jeg har stadig adgang til internettet, og telefonerne virker, så jeg vælger at tro på det.

Hvor havde det hele været meget nemmere, hvis den første medarbejder hos "kundeservice" havde troet på, at der var sket en fejl.

Tak til MajaH og Andreas her på TDC Forum.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)