Fordele - YouSee

Hej, 

Jeg sad lige og læste om "fordele" i sit YouSee abb. i forbindelse med oprettelse af Mofibo abb.

Jeg har været igennem mit "Mit YouSee" et par gange nu og kan ikke finde noget som helst om fordele. Hvor finder jeg mere info. Informationerne/vejledningerne er ret mangelfulde.

4 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Radiomanden har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
Bruges det mere.? Det tror jeg ikke, da jeg oprettede You See mobil for nogle år siden, kunne jeg få Mofibo, men havde intet at bruge det til, og det er der ikke mere under de nye abonnementer, det abonnement jeg har sælges heller ikke mere. Der fås heller ikke Filmkoder mere med nye abonnementer.

Omdømme 4

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Slangefar har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
Nogle fordele kommer helt af sig selv og står ikke listet som en fordel i Mit Yousee

Har du en TV pakke hos Yousee, kan du også se de kanaler du betaler for ude og hjemme på computer, mobil og tablet (undtaget er dog TV2 ude, som koster 5 kr. per måned).

Har du internet hos Yousee kan du få en mail konto.

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Radiomanden har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
Ja, det er rigtigt, nogle ting kommer helt af sig selv, siden jeg f.eks oprettede mobil abonement, er der kommet mere taletid og Data på uden beregning, og ind imellem fås der også fri Data, som der jo har være i denne måned, og der er også den fordel på mobil, at der følger musik med. På Internet er det også sket at man får extra uden at betale mere. Noget er så udgået, og andet er kommet.

Jeg kan da se det når jeg søger på YouSee: 

https://kundeservice.yousee.dk/abonnement/fordele/mofibo

Følger vejledningen men det er dead end?

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)