Svar

Fordele hvor ?

Hvor vælger og aktiverer jeg mine fordele ?
Jeg får mails omkring at jeg har fordele jeg kan udnytte ... jeg skal blot logge ind og gå i gang.
Men jeg er logget ind og kan ikke finde nogle fordele overhovedet. Jeg kan ikke engang se hvilke TV kanaler jeg har i dag. Så hvordan kan jeg aktivere de fordele jeg har ?
Har tidligere ringet ind til supporten, der sagde at det kan man ikke online på website, men skal ringe ind og køre det hele igennem og stille sine spørgsmål osv. Kan det være rigtigt ??
icon

Bedste svar af Radiomanden 16 januar 2018, 16:24

Hvis der er adgang til fordele via You See More, så vil der være tilgængeligt når der logges på Mit You See.

Se original

6 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +6
Hvis der er adgang til fordele via You See More, så vil der være tilgængeligt når der logges på Mit You See.
Omdømme 3
Ja det rigtigt at der er mange kunder der oplever at de ikke kan aktivere deres fordele på nettet. Du skal ringe til dem for at få dem aktiveret.
Omdømme 5
Badge +7
Hej mousten

Jeg kan se, at du har fået svar her i tråden, og som udgangspunkt, der er det som Radiomanden skriver. Jeg går derfor ind at markerer hans svar som bedste svar :)
Omdømme 3
Men det ikke rigtig Kasper, jeg kender mange som ikke kan aktivere fordelene selv, selvom de står under mit yousee. De er nødt til at ringe ind og få dem aktiveret.
Omdømme 7
Badge +2
Jeg skulle også have fordele, men kan ikke se noget under Mit Yousee om det...

Men ved ikke hvilken emails adresser de evt. har sendt mig noget om det....
Omdømme 2
Badge +2
Hej John og Mik.

Hvis man ikke kan aktivere dem selv, og skal ringe ind til kundeservice, så er det fordi der er tale om en fejl, men det er ikke den permanente løsning.

Özcan, YouSee Forum Team

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P