Svar

Fordele

• Deltager
  • 0 kommentarer
Har i flere dage prøvet at vælge en fordel, men siden er nede.

Har en datter der er ved at være utålmodig.

Nogle der har en løsning ;o)

icon

Bedste svar af Andreas_O 6 januar 2016, 09:29

Hej KNB73, 

Vi er klar over, at vi har haft lidt tekniske udfordringer med at få siden med fordele til at virke optimalt. Det er noget, som vores teknikkere kigger på. 

TDC Kundeservice kan hjælpe med fordele, hvis du kontakter dem telefonisk. Nummeret finder du HER Glad humørikon

Se original

3 Kommentarer

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Andreas_O har modtaget fra andre medlemmer.

Hej KNB73, 

Vi er klar over, at vi har haft lidt tekniske udfordringer med at få siden med fordele til at virke optimalt. Det er noget, som vores teknikkere kigger på. 

TDC Kundeservice kan hjælpe med fordele, hvis du kontakter dem telefonisk. Nummeret finder du HER Glad humørikon

Hej jeg er ny bruger og har lige valgt en TDC fordel som er datadeling og har fået et simkort til min iPad som er en iPad 4 men problemet er at den viser at den kører 3G og min iPad kan køre 4g er det en fejl eller er det mig der ikke har indstillet min iPad rigtig

mvh Kristian 

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Andreas_O har modtaget fra andre medlemmer.

Du skal selv slå 4G til på din iPad:

Indstillinger --> Mobil --> slå 4g til skal være aktiv

Hjælper det ikke, så vil jeg anbefale dig, at du tager fat i vores kundeservice, som kan tjekke, om alt står korrekt herinde fra. Du kan se HER, hvordan du fanger dem Meget glad humørikon

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)